Automobilis VW Polo 2000 m. 1 l 37 kw benzinas. Savininkas po paskirstymo diržo keitimo jau nuvažiavęs apie 80 000 km. Tad nutarė pasikeisti paskirstymo diržą, įtempimo guolį ir vandens pompą.
Vienas litras ir 37 kw variklis – vietos darbams yra užtektinai.
Palengva pradedami remonto darbai.
Numontuojamas generatoriaus dirželis. Spyruoklinio įtempėjo guoliukas pasukus traška. Jis bus pakeistas nauju.
Numontuotas paskirstymo diržas.
Atveržiamos variklio pagalvės kronšteinas ir matyti vandens pompa. Pažiūrėjus į esamą vandens pompą ji atrodo dar pakankamai geros būklės. Paskirstymo diržo keitimo metu ji nebuvo pakeista, o po kurio laiko ji pradėjo praleidinėti skystį. Tad savininkui teko ją pakeisti ir sumokėjo dar kartą už šį darbą.
Taupyti nebuvo noro dėl vandens pompos, be to šis HEPU gaminys nėra brangus.
Vandens pompa sumontuota į savo vietą. Variklio paskirstymo diržo detalės.
Sumontuotas paskirstymo diržas.
Darbai juda į pabaigą.
Naujas generatoriaus dirželis ir spyruoklinio įtempėjo guoliukas.
Supilamas naujas variklio aušinimo skystis. Ant aušinimo skysčio bakelio yra užrašas G12. Toks skystis ir supilamas.
Darbų pabaiga.
Kokia išvada kilo keičiant šiam VW Polo paskirstymo diržą? Gal savininkas bandė sutaupyti išlaidas nekeisdamas vandens pompos ankstesnio paskirstymo diržo keitimo metu. Bet kai ji pradėjo leisti aušinimo skystį, ją teko pakeisti nauja ir už šį darbą teko sumokėti dar karta. Šių nereikalingų išlaidų buvo galima išvengti keičiant visas detales vienu metu.