Automobilis buvo visai neseniai įsigytas ir esamas savininkas nusprendė teisingai- pasikeisti variklio paskirstymo diržo komplektą, nes neturėjo jokios informacijos apie jo keitimą ir buvęs savininkas taip pat to nepateikė
2013 metai, 2.0D, 125kW, dyzelinas
Pradedami automobilio remonto darbai
Išleidžiamas aušinimo skystis
Numontuojama viskas kas trukdo keisti paskirstymo diržą
Numontuojama variklio pagalvė
Numontuojama viršutinė diržo apsauga ir pastatomas į vietą alkūninio veleno ženklinimas
Užfiksuojamas degimas
Variklio paskirstymo diržas numontuotas su vandens pompa
Bus montuojamas paskirstymo diržo komplektas SKF gamintojo
Prieš montuojant vandens pompą- jos paviršius kruopščiai nuvalomas
Paskirstymo diržo komplektas sumontuotas
Remonto darbai tęsiami
Viskas sugrąžinama į savo vietas
Taip atrodo tepalo filtras- jis buvo keistas gan seniai
Naujas generatoriaus dirželis ir tempėjo guoliukas
Supilamas naujas aušinimo skystis
Pakeistas kuro filtras ir pakaitinimo žvakės
Artėjame prie darbų pabaigos
Darbų pabaiga
Kai supilamas aušinimo skystis, automobilis paliekamas dirbti laisva variklio eiga- 5-10min ir kai pradedamas salone pūsti šiltas oras- aušinimo sistemoje oro nėra
Sekantis paskirstymo diržo keitimas po 80000-90000km
Čia yra stipriai pavėluotas diržo keitimas ir tik laimingo atsitiktinumo dėka jisai nenutrūko