Automobilis buvo visai neseniai įsigytas ir esamas savininkas nusprendė teisingai- pasikeisti variklio paskirstymo diržo komplektą, nes neturėjo jokios informacijos apie jo keitimą ir buvęs savininkas taip pat to nepateikė

2013 metai, 2.0D, 125kW, dyzelinas

Pradedami automobilio remonto darbai

Išleidžiamas aušinimo skystis

Numontuojama viskas kas trukdo keisti paskirstymo diržą

Numontuojama variklio pagalvė

Numontuojama viršutinė diržo apsauga ir pastatomas į vietą alkūninio veleno ženklinimas

Užfiksuojamas degimas

Variklio paskirstymo diržas numontuotas su vandens pompa

Bus montuojamas paskirstymo diržo komplektas SKF gamintojo

Prieš montuojant vandens pompą- jos paviršius kruopščiai nuvalomas

Paskirstymo diržo komplektas sumontuotas

Remonto darbai tęsiami

Viskas sugrąžinama į savo vietas

Taip atrodo tepalo filtras- jis buvo keistas gan seniai

Naujas generatoriaus dirželis ir tempėjo guoliukas

Supilamas naujas aušinimo skystis

Pakeistas kuro filtras ir pakaitinimo žvakės

Artėjame prie darbų pabaigos

Darbų pabaiga

Kai supilamas aušinimo skystis, automobilis paliekamas dirbti laisva variklio eiga- 5-10min ir kai pradedamas salone pūsti šiltas oras- aušinimo sistemoje oro nėra

Sekantis paskirstymo diržo keitimas po 80000-90000km

Čia yra stipriai pavėluotas diržo keitimas ir tik laimingo atsitiktinumo dėka jisai nenutrūko