Keisime šiam, Opel Vivaro, variklio paskirstymo diržą, nes automobilis buvo neseniai įsigytas ir savininkas jau turėjo karčią patirtį, dėl laiku nepakeisto paskirstymo diržo

2006 metai, 1.9D, 74kW

Pradedami automobilio remonto darbai

Numontuojama generatoriaus diržo apsauga ir rato posparnio dalis

Generatoriaus dirželis ir jo tempimo guoliai jau numontuoti

Variklio pagalvė ir diržo apsauga numontuota

Diržo apsauga labai elastinga todėl ją numontuoti gan lengva

Pastatomi degimo kampai

Išleidžiamas aušinimo skystis

Priekinėje variklio dalyje, arčiau pavarų dėžės, yra vieta per kurią nustatomas degimo kampas

Numontuojama vandens pompa

Variklio paskirstymo diržo komplektas bus montuojamas Continental gamintojo

Prieš montuojant vandens pompą jos montavimo vieta kruopščiai nuvaloma

Diržas turi 2 ženklinimo vietas ir jos turi kruopščiai sutapti su degimo kampu

Taip tempiamas diržas ir kai diržą galima palenkti 45 laipsnių kampu- jis įtemptas

Šis varžtas, kai įtempiamas diržas, yra numontuojamas- jo palikti negalima

Supilamas naujas aušinimo skystis G12

Atsukamas kamštelis, per jį oras pasišalina iš aušinimo sistemos

Darbų pabaiga

Automobilis paliekamas dirbti laisva variklio eiga 5-10min ir kai salone pradedama pūsti šiltas oras- vadinasi aušinimo sistema nusiorino

Sekantis variklio paskirstymo diržo keitimas galimas po 80000- 90000 km