Keisime šiam, Opel Vivaro, variklio paskirstymo diržą, nes automobilis buvo neseniai įsigytas ir savininkas jau turėjo karčią patirtį, dėl laiku nepakeisto paskirstymo diržo
2006 metai, 1.9D, 74kW
Pradedami automobilio remonto darbai
Numontuojama generatoriaus diržo apsauga ir rato posparnio dalis
Generatoriaus dirželis ir jo tempimo guoliai jau numontuoti
Variklio pagalvė ir diržo apsauga numontuota
Diržo apsauga labai elastinga todėl ją numontuoti gan lengva
Pastatomi degimo kampai
Išleidžiamas aušinimo skystis
Priekinėje variklio dalyje, arčiau pavarų dėžės, yra vieta per kurią nustatomas degimo kampas
Numontuojama vandens pompa
Variklio paskirstymo diržo komplektas bus montuojamas Continental gamintojo
Prieš montuojant vandens pompą jos montavimo vieta kruopščiai nuvaloma
Diržas turi 2 ženklinimo vietas ir jos turi kruopščiai sutapti su degimo kampu
Taip tempiamas diržas ir kai diržą galima palenkti 45 laipsnių kampu- jis įtemptas
Šis varžtas, kai įtempiamas diržas, yra numontuojamas- jo palikti negalima
Supilamas naujas aušinimo skystis G12
Atsukamas kamštelis, per jį oras pasišalina iš aušinimo sistemos
Darbų pabaiga
Automobilis paliekamas dirbti laisva variklio eiga 5-10min ir kai salone pradedama pūsti šiltas oras- vadinasi aušinimo sistema nusiorino
Sekantis variklio paskirstymo diržo keitimas galimas po 80000- 90000 km