Automobilis buvo neseniai įsigytas ir ankstesnis jo savininkas nieko negalėjo pasakyti apie variklio paskirstymo diržo būklę ar jo keitimo laiką, nes jo eksploatavimo metu jis nebuvo keičiamas

Tad nuspresta pakeisti variklio paskirstymo diržą

2006 metai, 1.9D, 74kW, dyzelinas

Pradedami automobilio remonto darbai

Išleidžiamas aušinimo skystis

Numontuotas generatoriaus dirželis

Numontuota viršutinė variklio pagalvė ir puikiai matyti, jog vandens pompa yra savo atitarnavusi- ji praleidžia aušinimo skystį

Variklio paskirstymo diržas numontuotas

Ant jo yra rodyklė į kurią pusę jis turi suktis, bet diržas buvo sumontuotas priešingai

Vandens pompa numontuota ir švariai nuvalomas jos montavimo paviršius

Variklio paskirstymo diržo komplektas bus Febi

Variklio paskirstymo diržas sumontuotas

Diržo ženklinimo vieta turi sutapti su žvaigždžių ženklinimo vieta

Įtempiamas diržas

Diržo įtempimas turi siekti 45 laipsnius, ji lankstant į šalis

Po diržo įtempimo, varžtukas numontuojamas- jo palikti ten negalima

Naujas generatoriaus dirželis

Pakeičiamas kuro filtras

Pakeičiamas tepalas pavarų dėžėje

Pilamas tik toks kiekis kokį nurodo automobilio gamintojas

Supilamas naujas aušinimo skystis, bet atsitiko “gyvenimas” ir skystį pradėjo leisti per šį vamzduką, kuris yra pažeistas korozijos

Darbų pabaiga

Aušinimo sistemoje slėgį praleidinėjo vandens pompa

Kai susimontavo nauja vandens pompa- slėgis tapo sandarus ir per korozijos pažeistą vietą pradėjo leisti aušinimo skystį

Automobilio tarnavimo laikotarpyje atsitinka ir taip

Gan daug remonto darbų buvo atlikta šiam automobiliui