Automobilis buvo neseniai įsigytas ir ankstesnis jo savininkas nieko negalėjo pasakyti apie variklio paskirstymo diržo būklę ar jo keitimo laiką, nes jo eksploatavimo metu jis nebuvo keičiamas
Tad nuspresta pakeisti variklio paskirstymo diržą
2006 metai, 1.9D, 74kW, dyzelinas
Pradedami automobilio remonto darbai
Išleidžiamas aušinimo skystis
Numontuotas generatoriaus dirželis
Numontuota viršutinė variklio pagalvė ir puikiai matyti, jog vandens pompa yra savo atitarnavusi- ji praleidžia aušinimo skystį
Variklio paskirstymo diržas numontuotas
Ant jo yra rodyklė į kurią pusę jis turi suktis, bet diržas buvo sumontuotas priešingai
Vandens pompa numontuota ir švariai nuvalomas jos montavimo paviršius
Variklio paskirstymo diržo komplektas bus Febi
Variklio paskirstymo diržas sumontuotas
Diržo ženklinimo vieta turi sutapti su žvaigždžių ženklinimo vieta
Įtempiamas diržas
Diržo įtempimas turi siekti 45 laipsnius, ji lankstant į šalis
Po diržo įtempimo, varžtukas numontuojamas- jo palikti ten negalima
Naujas generatoriaus dirželis
Pakeičiamas kuro filtras
Pakeičiamas tepalas pavarų dėžėje
Pilamas tik toks kiekis kokį nurodo automobilio gamintojas
Supilamas naujas aušinimo skystis, bet atsitiko “gyvenimas” ir skystį pradėjo leisti per šį vamzduką, kuris yra pažeistas korozijos
Darbų pabaiga
Aušinimo sistemoje slėgį praleidinėjo vandens pompa
Kai susimontavo nauja vandens pompa- slėgis tapo sandarus ir per korozijos pažeistą vietą pradėjo leisti aušinimo skystį
Automobilio tarnavimo laikotarpyje atsitinka ir taip
Gan daug remonto darbų buvo atlikta šiam automobiliui