Keisime šiam automobiliui Škoda, variklio paskirstymo diržą su visais tempimo guoliais, bei vandens pompa

Dėl vandens pompos yra problemų, nes varikliui dirbant laisva eiga- laša aušinimo skystis

2017 metai, 1.6l, 85kW, dyzelinas

Čia matyti kaip skverbiasi lauk aušinimo skystis

Pradedami automobilio remonto darbai

Numontuojama viskas kas trukdo pakeisti variklio paskirstymo diržą

Šis daviklis turi būti numontuotas- tai palengvina diržo apsaugos numontavimą, nes keliant apsauginį dangtelį, šis remiasi į šį daviklį

Matyti jog aušinimo skysčio yra visur- ir diržas yra gan stipriai įsigėręs

Pastatomas alkūninio veleno kampas į vietą

Vandens pompa turi elektrinį daviklį

Vandens pompa numontuota

Naujas gaminys bus “Continental” gamintojo

Variklio paskirstymo diržo komplektas bus taip pat “Continental” gamintojo

Variklio paskirstymo diržas- įtemptas

Pagalvės varžtai yra sutepami tepalu, tai palengvina jų atsukimą

Remonto darbai juda į pabaigą

Sujungiamos kuro sistemos jungtys

Supilamas naujas aušinimo skystis G12

Darbų pabaiga

Numontavus variklio paskirstymo diržą, jis buvo visiskai naujas, bet sekantys diržo elementai kaip tempimo guoliai- buvo palikti visiškai seni ir nekeisti

Juos pasukus girdimas guolio cypimas bei tarškėjimas, vadinasi anksčiau buvęs automobilio savininkas nusprendė pakeisti tik variklio paskirstymo diržą, todėl vandens pompa ir pradėjo leisti aušinimo skystį

Išvada- keičiamas visas variklio paskirstymo diržo komplektas