Keisime šiam automobiliui Škoda, variklio paskirstymo diržą su visais tempimo guoliais, bei vandens pompa
Dėl vandens pompos yra problemų, nes varikliui dirbant laisva eiga- laša aušinimo skystis
2017 metai, 1.6l, 85kW, dyzelinas
Čia matyti kaip skverbiasi lauk aušinimo skystis
Pradedami automobilio remonto darbai
Numontuojama viskas kas trukdo pakeisti variklio paskirstymo diržą
Šis daviklis turi būti numontuotas- tai palengvina diržo apsaugos numontavimą, nes keliant apsauginį dangtelį, šis remiasi į šį daviklį
Matyti jog aušinimo skysčio yra visur- ir diržas yra gan stipriai įsigėręs
Pastatomas alkūninio veleno kampas į vietą
Vandens pompa turi elektrinį daviklį
Vandens pompa numontuota
Naujas gaminys bus “Continental” gamintojo
Variklio paskirstymo diržo komplektas bus taip pat “Continental” gamintojo
Variklio paskirstymo diržas- įtemptas
Pagalvės varžtai yra sutepami tepalu, tai palengvina jų atsukimą
Remonto darbai juda į pabaigą
Sujungiamos kuro sistemos jungtys
Supilamas naujas aušinimo skystis G12
Darbų pabaiga
Numontavus variklio paskirstymo diržą, jis buvo visiskai naujas, bet sekantys diržo elementai kaip tempimo guoliai- buvo palikti visiškai seni ir nekeisti
Juos pasukus girdimas guolio cypimas bei tarškėjimas, vadinasi anksčiau buvęs automobilio savininkas nusprendė pakeisti tik variklio paskirstymo diržą, todėl vandens pompa ir pradėjo leisti aušinimo skystį
Išvada- keičiamas visas variklio paskirstymo diržo komplektas