Šį kartą galima sakyti, jog buvo išvengta didesnių piniginių nuostolių, nes variklio paskirstymo diržas jau buvo atitarnavęs ir jį sulenkus jau matyti suskeldėjimai.

Automobilis Volvo V50 2,0D 100kw 2005 m.

Keičiant variklio paskirstymo diržą bei vandens pompą, visada patartina pasikeisti ir aušinimo skystį.

Išleidžiamas aušinimo skystis, pradedami remonto darbai.

Numontuota variklio paskirstymo apsauga.

Variklio paskirstymo diržas su tempimo guoliais.

Numontuota vandens pompa.

Bus montuojama SKF gamintojo detalių komplektas.

Variklio paskirstymo diržas sumontuotas.

Remonto darbai tęsiasi.

Naujas generatoriaus dirželis bei jo įtempėjas.

Supilamas naujas aušinimo skystis.

Bus pakeista karterio dangtelis. Kažkada buvo bandyta išspręsti šią problemą, bet nepavyko.

Buvo surasta naudota detalė.

Bus keičiamas sankabos slėgio cilindras, nes tekdavo paspausti 2, 3 kartus sankabos pedalą, kad būtų galima įjungti pavarą.

Sankabos cilindriukas išmontuotas.

Sankabos cilindriukas sumontuotas.

Bus pakeistas salono oro filtras.

Darbų pabaiga.

Galima sakyti, jog šiam Volvo V50 buvo atlikta tikrai nemažai remonto darbų.