Dažniausiai karterio dangtelis tarpinės neturi. Šia funkciją atlieka hermetikas. Šiuo atveju atsirado mikro tarpas ir variklio tepalas pradėjo skverbtis į išorę.
Matyti, jog pagrindinis nuotėkis yra ties škyvu ir tepalas laša ant plastmasinės apsaugos.
Šis variklis turi tik vieną litrą ir 49 arklio galias. Todėl vietos darbui yra užtektinai.
Matyti, jog tepalas atkeliauja iš viršutinės variklio dalies.
Nuimama pagalvė, atlaisvinamas diržas.
Matyti jog visur tepaluota. Gali būti jog ir pats riebokšlis turi tam įtakos – praleidžia tepalus.
Patikrinami patys guoliukai ar jie nekelia triukšmo.
Teks nuimti vožtuvų dangtelį.
AC siurblys trukdė darbams, todėl teko jį atveržti ir parišti su virvute nuošalėje.
Nuimtas apsauginis grandinės dangtelis.
Pajudinus į šalis vandens pompos skriemulį, jis per daug laisvai judėjo į šalis – nutarta jį pakeisti į naują vandens pompą.
Išimta vandens pompa.
Pakeistas naujas riebokšlis.
Dangtelis nuvalytas nuo hermetiko, variklio vieta, kur spaudžiasi dangtelis, taip pat nuvalyta ir nuriebalinta. Sutepta nauju hermetiku ir dangtelis sugražintas į savo vietą.
Grandinės dangtelis.
Darbai tęsiami toliau.
Darbai su karterio dangteliu tęsiami toliau: nuvalytas senas hermetikas, nuriebalintas. Išvalyta vidinė dangtelio dalis.
Ta vieta, kur spaudžiasi dangtelis, nuvalyta ir nuriebalinta.
Atkreipiamas dėmesys į tepalo filtro būklę – ar jis švarus ir be šiukšlių.
Karterio dangtelis gražinamas į savo vietą ir priveržiamas.
Norint nuimti karterio dangtelį, teko nuimti duslintuvą.
Supilti variklio tepalai. Darbų pabaiga.