Dažnai pasitaikantis automobiliuose gedimas- kai sugenda sankabos hidraulinis guolis. Dar bandoma važiuoti ir įjungti pavarą gan sunku. Šį kartą taip ir nutiko, nes pavarų svirties lynas net sulūžo
2012 metai, 1.6l, 82 kW, Peugeot 5008
Pradedami remonto darbai
Numontavus kairės pusės, priekinį posparnį- surandamas “slaptas” varžtelis, kuris laiko akumuliatoriaus rėmą
Pavarų svirties lynas yra lūžęs. Tai pasekmė del hidraulinio guolio, nes buvo bandoma be paliovos vis įjungti pavarą
Šis skystis iš hidraulinio guolio
Vaizdas iš apatinės variklio dalies
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Visada kai keičiama sankaba- išleidžiu pavarų dėžės tepalą, taip ivertinu jo esamą kiekį ir būklę
Gamintojui “rašau” teigiamą įvertinimą, jog jis sugalvojo šią detalę numontuoti
Remonto darbai palengva juda į priekį
Pavarų dėžė atveržta
Pavarų dėžė numontuota ir matyti jog dėžėje pilna tepalo ir sankabos ferido šiukšlių
Sankabos būklė- ji visiškai susidėvėjusi
Smagratis taip pat bus keičiamas
Pakeisime susidėvėjusius pavarų svirties lynus ir keisime svirties “kulysa”- taip bus patikimiau
Montuosime naudotą sankabos ir smagračio komplektą
Smagračio ir sankabos komplektas sumontuotas į vietą
Pavarų dėžė jau savo vietoje
Remonto darbai tęsiasi
Sankabos hidraulinė sistema nuorinta. Visada prieš numontuojant sankabos sistemą- ivertinu koks yra skysčio kiekis- stabdžių skysčio rezervuare
Darbų pabaiga
Automobilio savininkas pageidavo kuo mažesnių išlaidų atsarginių detalių atžvilgiu