Dažnai pasitaikantis automobiliuose gedimas- kai sugenda sankabos hidraulinis guolis. Dar bandoma važiuoti ir įjungti pavarą gan sunku. Šį kartą taip ir nutiko, nes pavarų svirties lynas net sulūžo

2012 metai, 1.6l, 82 kW, Peugeot 5008

Pradedami remonto darbai

Numontavus kairės pusės, priekinį posparnį- surandamas “slaptas” varžtelis, kuris laiko akumuliatoriaus rėmą

Pavarų svirties lynas yra lūžęs. Tai pasekmė del hidraulinio guolio, nes buvo bandoma be paliovos vis įjungti pavarą

Šis skystis iš hidraulinio guolio

Vaizdas iš apatinės variklio dalies

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Visada kai keičiama sankaba- išleidžiu pavarų dėžės tepalą, taip ivertinu jo esamą kiekį ir būklę

Gamintojui “rašau” teigiamą įvertinimą, jog jis sugalvojo šią detalę numontuoti

Remonto darbai palengva juda į priekį

Pavarų dėžė atveržta

Pavarų dėžė numontuota ir matyti jog dėžėje pilna tepalo ir sankabos ferido šiukšlių

Sankabos būklė- ji visiškai susidėvėjusi

Smagratis taip pat bus keičiamas

Pakeisime susidėvėjusius pavarų svirties lynus ir keisime svirties “kulysa”- taip bus patikimiau

Montuosime naudotą sankabos ir smagračio komplektą

Smagračio ir sankabos komplektas sumontuotas į vietą

Pavarų dėžė jau savo vietoje

Remonto darbai tęsiasi

Sankabos hidraulinė sistema nuorinta. Visada prieš numontuojant sankabos sistemą- ivertinu koks yra skysčio kiekis- stabdžių skysčio rezervuare

Darbų pabaiga

Automobilio savininkas pageidavo kuo mažesnių išlaidų atsarginių detalių atžvilgiu