DSC02700 DSC02701

Šiam Peugeot 206 dyzeliui teko pakeisti pakaitinimo žvakes. Patikrinus jų darbo efektyvumą, nustatyta, kad dvi buvo sugedusios.

DSC02702 DSC02703

Gal užtektų pakeisti tik tas, kurios yra sugedusios? Mano nuomone, efektyviausias darbo rezultatas pasiekiamas pakeitus visas žvakes naujomis.

DSC02704 DSC02705 DSC02706

Teko nuimti įsiurbimo kolektorių, nes jis trukdo atlikti šį darbą. Įsiurbimo kolektoriaus vidinėje dalyje matyti gausybė suodžių ir apnašų.

DSC02707 DSC02708

Bus atveržtos pakaitinimo žvakės.

DSC02710

Naujos keičiamos žvakės. Automobilio savininkas jau buvo jas įsigijęs. Šis gaminys yra iš ekonominės klasės. Brangiausiai kainuoja NGK, Bosh, o jų tarnavimo laikas yra žymiai ilgesnis.

DSC02711 DSC02712

Pakaitinimo žvakės jau savo vietoje.

DSC02714

Viskas sugrąžinama į savo vietą.

Darbų pabaiga.

Manau esate girdėję, jog būna, kad pakaitinimo žvakė neatsisuka, o ją atsukant – nulūžta. Po nulūžimo remontas gali kainuoti žymiai brangiau. Norint to išvengti, geriau palikti šį darbą atlikti meistrams.