Šiam Peugeot 206 dyzeliui teko pakeisti pakaitinimo žvakes. Patikrinus jų darbo efektyvumą, nustatyta, kad dvi buvo sugedusios.
Gal užtektų pakeisti tik tas, kurios yra sugedusios? Mano nuomone, efektyviausias darbo rezultatas pasiekiamas pakeitus visas žvakes naujomis.
Teko nuimti įsiurbimo kolektorių, nes jis trukdo atlikti šį darbą. Įsiurbimo kolektoriaus vidinėje dalyje matyti gausybė suodžių ir apnašų.
Bus atveržtos pakaitinimo žvakės.
Naujos keičiamos žvakės. Automobilio savininkas jau buvo jas įsigijęs. Šis gaminys yra iš ekonominės klasės. Brangiausiai kainuoja NGK, Bosh, o jų tarnavimo laikas yra žymiai ilgesnis.
Pakaitinimo žvakės jau savo vietoje.
Viskas sugrąžinama į savo vietą.
Darbų pabaiga.
Manau esate girdėję, jog būna, kad pakaitinimo žvakė neatsisuka, o ją atsukant – nulūžta. Po nulūžimo remontas gali kainuoti žymiai brangiau. Norint to išvengti, geriau palikti šį darbą atlikti meistrams.