Automobilis Opel Astra 2006 m. 1,9 CDTI 88 kw. Jis buvo įsigytas ir nuspręsta neatidėlioti darbų dėl variklio paskirstymo diržo keitimo.
Pradedami remonto darbai.
Numontuota variklio paskirstymo diržo apsauga. Jei tikėti informaciniu paskirstymo diržo lipduku – diržas keistas prieš 40000 km. Abejoju ar tai yra teisybė.
Aušinimo skysčio užšalimo laipsnis apie -18 C.
Numontuota variklio pagalvė ir likusi diržo apsaugos dalis.
Išleidžiamas aušinimo skystis. Aušinimo radiatoriuje yra specialus varžtukas išleisti aušinimo skysčiui.
Norint pakeisti vandens pompą, reikia numontuoti velenėlio skriemulį.
Variklio paskirstymo diržas su įtempimo guoliais ir vandens pompa numontuoti.
Keičiamos detalės bus Contitech gamintojo.
Variklio paskirstymo diržas su įtempimo guoliais ir vandens pompa sumontuoti į savo vietą.
Remonto darbai juda į pabaigą.
Supilamas naujas aušinimo skystis.
Pakeistas automobilio salono filtras. Pamatavus stabdžių skysčio efektyvumo lygi nustatyta, kad jis turi būti keičiamas nauju. Prietaisas parodė, kad stabdžių skystyje yra didelis kiekis drėgmės.
Buvo nutarta patikrinti ar nėra tepalo intercooler’io sistemos aušinimo radiatoriuje.
Darbų pabaiga.
Truputėlis tepalo buvo intercooler’io radiatoriuje. Nusipirkus naudotą automobilį visada patartina įvertinti ir apžiūrėti jo pagrindinius mazgus.
Jei pas jus tokios galimybės nėra, tegul šį darbą atlieka automobilių meistras.
Kiti Opel automobilių darbai: