Automobilis Mazda Premacy 2,0D 2000 m.
Matyti, jog tepalo srauto atsiradimo vieta ties variklio velenėliu.
Vožtuvų dangtelio tarpinė greičiausiai bus sukietėjusi – jis bus keičiama.
Pradedami remonto darbai. Generatoriaus dirželis tik vienas, nors turėtų būti du.
Numontuota diržų apsauga.
Numontuotas paskirstymo diržas.
Artėjame prie problemos priežasties.
Tepalo tepimo kanalas, o čia užstrigęs hermetikas.
Čia hermetiko šiame tepimo kanale neturi būti.
Išvalyta.
Per šią vietą tepalas patenka į vakuumo siurblį.
Nauja vožtuvų dangtelio tarpinė.
Sumontuotas variklio paskirstymo diržas, Variklio paskirstymo diržas su įtempimo guoliais, hidrauliniu įtempėju, vandens pompa buvo pakeisti prieš 30000 – 40000 km.
Darbai juda į pabaigą.
Nauji generatoriaus dirželiai
Darbų pabaiga.
Po tepalo kanalo išvalymo, kuriuo tepalas patenka į vakuumo pompą, stabdžių efektyvumas tapo žymiai geresnis.
Tokius pat darbus teko atlikti ir Mazda 6 2,0D: