Šį kartą vienas iš retesnių gatvės dalyvių – tai Mazda MX-5 (NB1) automobilis. 2003 m. 1,8l 107 kw. Jis buvo neseniai įsigytas ir savininkas nusprendė iškart pasikeisti variklio paskirstymo diržą.
Pradedami remonto darbai.
Išleidžiamas aušinimo skystis. Jo užšalimo laipsnis yra apie -20 C.
Numontuotas vožtuvų dangtelis.
Numontuota apatinė variklio diržo apsauga ir pats variklio paskirstymo diržas.
Visada keičiant variklio paskirstymo diržą patartina pasikeisti ir vandens pompą. Nors jos esama būklė šiuo metu gali atrodyti ir gera, bet nežinia kas gali atsitikti po 20 000 km. ar nepradės leisti aušinimo skysčio.
Būtina švariai nuvalyti vandens pompos montavimo vietą.
Vandens pompa sumontuota į vietą.
Variklio paskirstymo diržo komplektas su įtempimo guoliais bus keičiamas į SKF gamintojo gaminį.
Paskirstymo diržas sumontuotas į vietą.
Remonto darbai tęsiami.
Nauji vairo stiprintuvo ir generatoriaus dirželiai. Supilamas naujas aušinimo skystis. Nėra prasmės supilti jau naudotą aušinimo skystį, kurio užšalimo laipsnis yra -20 C.
Darbų pabaiga.
Automobilis paliekamas dirbti laisva eiga apie 5-10 minučių kol įsijungia aušinimo ventiliatoriai. Tada sistema nusiorina galutinai.