Automobilis Mazda MPV 2,0 D 2004 m. 16V 100 kw. Automobilis buvo neseniai įsigytas ir savininkas nusprendė neatidėlioti variklio diržo keitimo, įvertinti jo esamą būklę.
Čia identiškas Mazda 6 2,0 D variklis.
Pradedami remonto darbai.
Numontuota variklio paskirstymo diržo apsauga.
Matyti truputėli tepalo. Jis atkeliauja nuo viršutinės variklio dalies. Tai galėtų leisti tepalą vožtuvų velenėlio riebokšlis arba vožtuvų dangtelio tarpinė.
Numontuotas variklio paskirstymo diržas.
Pamačius ant variklio diržo gamintojo užrašus, kilo mintis jog yra pakeistos visos detalės naujomis. Bet tai tik vizualiai galima taip įvertinti. O norint būti tikram dėl detalių būklės, būtina numontuoti diržą. Taip galima įvertinti visas detales atskirai.
Vandens pompa nebuvo pakeista. Ją pajudinus girdimas guolio traškesys. Galima sakyti jis neužilgo būtų užstrigęs.
Numontuota vandens pompa.
Šiame Mazda modelyje vandens pompa sumontuota labai nepatogioje vietoje jos keitimo atžvilgiu. Todėl matyti jos ir nutarė nekeisti.
Vandens pompa bus GMB gamintojo.
Vandens pompa sumontuota į jos vietą.
Bus keičiamas vožtuvų velenėlio riebokšlis.
Ir išvalytas tepimo kanalas.
Nauja vožtuvų dangtelio tarpinė.
Variklio paskirstymo diržo komplektas.
Sumontuotas variklio paskirstymo diržas.
Buvo nutarta apžiūrėti tepalo siurblio filtro būklę. Matyti truputėlis šiukšlių.
Išvalytas tepalo siurblio filtras.
Keičiamas kuro filtras. Visada prieš išleidžiant kurą iš kuro filtro išvalomas indas. Taip galima įvertinti ar pats kuras yra švarus.
Pakeistas salono filtras.
Darbų pabaiga.
Supilamas naujas aušinimo skystis.
Neužtenka tik vizualiai apžiūrėjus variklio paskirstymo diržą nustatyti visų elementų esamos būklės. Kaip pavyzdžiui šiam Mazda MPV modeliui.