DSC03582 DSC03583

Mazda 626 1997 m. 1.8l benzinas. Buvo pastebėta, jog dirbant automobiliui pradėjo zyzti kuro siurblys. O spaudžiant akseleratorių, kuro siurblio triukšmas (zyzimas) stiprėja.

DSC03585 DSC03586

Buvo kreptasi dėl patarimo į meistrus, kurie remontuoja kuro siurblius. Jie patarė jį pasikeisti. Pats kuro siurblys yra sumontuotas atskirai nuo kuro lygio plūdės. Atlenkus galines keleivio sėdynes matosi tik kuro lygio plūdė. Norint pasikeisti kuro siurblį būtina nuimti baką.

DSC03587 DSC03588

Kuro lygio plūdė.

DSC03590 DSC03591

Kuro baką laiko du diržai. Išimant kuro baką išmetimo sistema netrukdo.

DSC03592 DSC03593

Kuro bakas išmontuotas.

DSC03594 DSC03595

Kuro siurblys išimtas.

DSC03596 DSC03597

Matyti viduje truputėlis šiukšlių. Jos bus išvalytos.

DSC03598 DSC03599

Montuojamas kuro siurblys, kuris buvo nuvežtas pas meistrus restauruojančius siurblius. Restauruoti kuro siurblį (benzinas) kainuoja nuo 25 iki 40 eurų.

DSC03600 DSC03601

Viskas grąžinama į savo vietas.

DSC03602 DSC03603

Kuro įpilimo sistemos vamzdis yra pažeistas korozijos.

DSC03604 DSC03607

Ši detalė bus pakeista į naudotą.

DSC03608 DSC03609

Kaip patikrinti kuro siurblio našumą?

Šlangutė su kuro filtru (1 numeris) yra paduodanti kurą. O kita šlangutė (2 numeris) yra grįžtamoji. Ji grąžina nesudegintą kurą į kuro baką. Reikia nuimti grįžtamojo kuro šlangutę, ją įstatyti į 1 litro talpos tarą, užvesti variklį. Variklis turi dirbti laisva eiga, gazuoti nereikia. Ir per 30 sekundžių turi privaryti 1 litrą kuro. Jei tiek privaro, kuro siurblys dirba puikiai. Jei privaro nuo 100 ml iki 750 ml – reikėtų susirūpinti dėl kuro siurblio našumo.

DSC03611 DSC03612

Darbų pabaiga.

Restauruoti kuro siurblį teisingiausias sprendimas.