Mazda 626 1997 m. 1.8l benzinas. Buvo pastebėta, jog dirbant automobiliui pradėjo zyzti kuro siurblys. O spaudžiant akseleratorių, kuro siurblio triukšmas (zyzimas) stiprėja.
Buvo kreptasi dėl patarimo į meistrus, kurie remontuoja kuro siurblius. Jie patarė jį pasikeisti. Pats kuro siurblys yra sumontuotas atskirai nuo kuro lygio plūdės. Atlenkus galines keleivio sėdynes matosi tik kuro lygio plūdė. Norint pasikeisti kuro siurblį būtina nuimti baką.
Kuro lygio plūdė.
Kuro baką laiko du diržai. Išimant kuro baką išmetimo sistema netrukdo.
Kuro bakas išmontuotas.
Kuro siurblys išimtas.
Matyti viduje truputėlis šiukšlių. Jos bus išvalytos.
Montuojamas kuro siurblys, kuris buvo nuvežtas pas meistrus restauruojančius siurblius. Restauruoti kuro siurblį (benzinas) kainuoja nuo 25 iki 40 eurų.
Viskas grąžinama į savo vietas.
Kuro įpilimo sistemos vamzdis yra pažeistas korozijos.
Ši detalė bus pakeista į naudotą.
Kaip patikrinti kuro siurblio našumą?
Šlangutė su kuro filtru (1 numeris) yra paduodanti kurą. O kita šlangutė (2 numeris) yra grįžtamoji. Ji grąžina nesudegintą kurą į kuro baką. Reikia nuimti grįžtamojo kuro šlangutę, ją įstatyti į 1 litro talpos tarą, užvesti variklį. Variklis turi dirbti laisva eiga, gazuoti nereikia. Ir per 30 sekundžių turi privaryti 1 litrą kuro. Jei tiek privaro, kuro siurblys dirba puikiai. Jei privaro nuo 100 ml iki 750 ml – reikėtų susirūpinti dėl kuro siurblio našumo.
Darbų pabaiga.
Restauruoti kuro siurblį teisingiausias sprendimas.