Automobilis Mazda 626 1999 m. 1,8 l 74 kw. Važiuojant automobiliu, iš po variklio dangčio pradėjo skverbtis balti dūmai.
Nustatyta, jog korozija pažeidė metalinį aušinimo sistemos vamzduką, kuris yra sumontuotas už išmetimo sistemos kolektoriaus.
Norint išmontuoti šią detalę, tenka numontuoti nemažai kitų detalių.
Matyti, jog vietoj aušinimo skysčio buvo naudojamas vanduo. To pasekoje atsirado didelis kiekis kalkių.
Užteko vos paliesti šią vietą ir skylutė žymiai padidėjo. Per šia vietą skverbėsi aušinimo skystis iš tiško ant išmetimo kolektoriaus. Surūdijusi detalė numontuota.
Buvo įsigyta naudota detalė.
Detalė montuojama į savo vietą.
Darbai juda į pabaigą.
Su aušinimo sistemos remontu darbai baigti.
Bus pakeista į naują vožtuvų dangtelio tarpinė, nes esama yra sukietėjusi ir pradėjusi praleidinėti tepalą.
Šiai Mazda priklauso šios žvakės PZFR6F o ne Bosh, kurios net ne iridinės.
Į automobilį yra sumontuota dujų įranga ne tiesioginio įpurškimo, o 2-os kartos (dujų pateikimas už oro padavimo sklendės). Todėl elektros grandinė turi būti tobula.
Darbų pabaiga.
Supilamas naujas aušinimo skystis. Labai svarbu atkreipti dėmesį į buvusi radiatoriaus kamštį. Jo vožtuvo guma yra išsitampiusi ko pasekoje pakilus aušinimo skysčio spaudimui gali jis užstrigti. Yra didžiulis skirtumas tarp naujo kamščio ir naudoto.