Automobilis Mazda 6 2,0 D 2006 m. 89 kw. Problema tame, jog variklis labai stipriai leidžia tepalus – gali būti kaltas arba velenėlio riebokšlis arba alkūninio veleno riebokšlis. Tai dažniausiai pasitaikančios problemos šaltinis. O spaudžiant stabdžių pedalą jis yra kietas. Todėl stabdžių efektyvumas gan menkas.
Vaizdas iš apatinės automobilio dalies, iš pakabos dalies. Matyti, jog variklis gan seniai pradėjo leisti tepalus.
Mazda savininkas panoro įsitikinti kokia padėtis su tepalo siurblio filtro būkle. Tokį darbą vertėtų atlikti nors vieną kartą per 3-4 metus.
Velenėlio riebokšlis praleidžia variklio tepalus.
Variklio paskirstymo diržas, generatoriaus dirželis.
Numontuotas vožtuvų dangtelis.
Teko pakeisti kuro magistralės poveržlę, nes ji buvo perspausta. Tik jos kaina vieno vieneto gan solidi – 7 €.
Pakeistas naujas velenėlio riebokšlis, jo matmenys 30 x 44 x 7 mm. Buvo pakeistas vožtuvų dangtelio tarpinė.
Darbai tęsiami toliau.
Buvo nutarta pakeisti variklio paskirstymo diržą su visais įtempimo guoliais ir vandens pompa.
Vandens pompa bus GMB gamintojo.
Tempimo guoliai ir hidraulinis įtempėjas montuojamas NTN gamintojo.
Variklio paskirstymo diržas sumontuotas.
Bus pakeistas spyruoklinio įtempėjo guoliukas, nes jį pasukus girdisi traškesys. Naujas generatoriaus dirželis.
Supilamas naujas aušinimo skystis.
Dar toks pat identiškas darbas buvo atliktas Mazda 6 2,0 D 2003 m. 100 kw.
Šiam automobiliui taip pat variklis leido tepalus dėl susidėvėjusio velenėlio riebokšlio. Buvo pradėtas darbas nuo tepalo siurblio filtro būklės įvertinimo. Šį darbą atlikinėję meistrai truputi persistengė.
Tepalų gausa.
Variklio diržo apsauga aptaškytą variklio tepalu iš vidinės pusės.
Matyti jog hermetikas teptas ir ant sienelių.
Naujas riebokšlis, išvalytas tepimo kanalas.
Nauja vožtuvų dangtelio tarpinė, paskirstymo diržas sumontuotas į savo vietą.
Remonto darbai šiam Mazda automobiliui yra baigti.
Susidėvėjęs velenėlio riebokšlis.
Darbų pabaiga.
Išvalius nuo hermetiko velenėlio tepimo kanalus, stabdžiai pradėjo funkcionuoti taip kaip ir priklauso. Problema dėl kieto stabdžių pedalo buvo surasta ir išspręsta.
Jei simptomai panašūs ir jūsų automobilyje – kreipkitės, padėsiu išspręsti. Vakuumo siurblio keitimas šios problemos neišsprendžia.
Kiti panašūs Mazda 6 remonto darbai: