Mazda 6 Mazda 6

Automobilis Mazda 6 2,0 D 2006 m. 89 kw. Problema tame, jog variklis labai stipriai leidžia tepalus – gali būti kaltas arba velenėlio riebokšlis arba alkūninio veleno riebokšlis. Tai dažniausiai pasitaikančios problemos šaltinis. O spaudžiant stabdžių pedalą jis yra kietas. Todėl stabdžių efektyvumas gan menkas.

Mazda 6 variklis Mazda 6 tepaluotas variklis Mazda 6 tepaluotas variklis Mazda 6 tepaluotas variklis

Vaizdas iš apatinės automobilio dalies, iš pakabos dalies. Matyti, jog variklis  gan seniai pradėjo leisti tepalus.

Mazda 6 kuro siurblio filtras Mazda 6 kuro siurblio filtras Karteris

Mazda savininkas panoro įsitikinti kokia padėtis su tepalo siurblio filtro būkle. Tokį darbą vertėtų atlikti nors vieną kartą per 3-4 metus.

Mazda 6 tepaluotas variklis Mazda 6 tepaluotas variklis Mazda 6 tepaluotas variklis

Velenėlio riebokšlis praleidžia variklio tepalus.

Dirželių būklė Dirželių būklė

Variklio paskirstymo diržas, generatoriaus dirželis.

Mazda 6 variklis Mazda 6 variklis

Numontuotas vožtuvų dangtelis.

Kuro žarnelės varžtas Pakeista tarpinė

Teko pakeisti kuro magistralės poveržlę, nes ji buvo perspausta. Tik jos kaina vieno vieneto gan solidi – 7 €.

Mazda 6 variklis Vožtuvų dangtelio tarpinė

Pakeistas naujas velenėlio riebokšlis, jo matmenys 30 x 44 x 7 mm. Buvo pakeistas vožtuvų dangtelio tarpinė.

Mazda 6 variklis Mazda 6 tvarkingas velenėlis

Darbai tęsiami toliau.

Itempėjai Vandens pompos keitimas

Buvo nutarta pakeisti variklio paskirstymo diržą su visais įtempimo guoliais ir vandens pompa.

Vandens pompos keitimas Vandens pompos keitimas Vandens pompa

Vandens pompa bus GMB gamintojo.

Tempimo guoliai, hidraulinis itempėjas Pagrindinis diržas

Tempimo guoliai ir hidraulinis įtempėjas montuojamas NTN gamintojo.

Pagrindinis diržas Pagrindinis diržas

Variklio paskirstymo diržas sumontuotas.

Spyruoklinio įtempėjo guoliukas Spyruoklinio įtempėjo guoliukas

Bus pakeistas spyruoklinio įtempėjo guoliukas, nes jį pasukus girdisi traškesys. Naujas generatoriaus dirželis.

Sumontuotos detalės Naujas aušinimo skystis

Supilamas naujas aušinimo skystis.

Tepalo siurblio filtras Sugadintas paviršius Sugadintas paviršius

Dar toks pat identiškas darbas buvo atliktas Mazda 6 2,0 D 2003 m. 100 kw.

Šiam automobiliui taip pat variklis leido tepalus dėl susidėvėjusio velenėlio riebokšlio. Buvo pradėtas darbas nuo tepalo siurblio filtro būklės įvertinimo. Šį darbą atlikinėję meistrai truputi persistengė.

Tepaluotas variklis Tepaluotas variklis Tepaluotas variklis

Tepalų gausa.

Tepaluota variklio apsauga Tepaluota variklio apsauga

Variklio diržo apsauga aptaškytą variklio tepalu iš vidinės pusės.

Velenėlio detalių valymas Velenėlio detalių valymas

Matyti jog hermetikas teptas ir ant sienelių.

Išvalytas tepimo kanalas Naujas riebokšlis

Naujas riebokšlis, išvalytas tepimo kanalas.

Dangtelio tarpinė Sumontuotas paskirstymo diržas

Nauja vožtuvų dangtelio tarpinė, paskirstymo diržas sumontuotas į savo vietą.

Mazda 6 variklis Mazda 6 variklis

Remonto darbai šiam Mazda automobiliui yra baigti.

Senas riebokšlis Senas riebokšlis

Susidėvėjęs velenėlio riebokšlis.

Mazda 6 Mazda 6

Darbų pabaiga.

Išvalius nuo hermetiko velenėlio tepimo kanalus, stabdžiai pradėjo funkcionuoti taip kaip ir priklauso. Problema dėl kieto stabdžių pedalo buvo surasta ir išspręsta.

Jei simptomai panašūs ir jūsų automobilyje – kreipkitės, padėsiu išspręsti. Vakuumo siurblio keitimas šios problemos neišsprendžia.

Kiti panašūs Mazda 6 remonto darbai: