DSC02584 DSC02585

Net ir šios Mazda 6 (benzinas) markės automobiliui pasitaikanti problema – varikliui dirbant laisva eiga, pradeda svyruoti apsukos. Tai aukštyn, tai žemyn – nuo 400 iki 1100 rpm. Dažniausia problema – aušinimo skysčio trūkumas. Į tai Mazda automobiliai stipriai reaguoja. 0,5l tikrai didelis trūkumas. O tikrinti reikia ne rezervo bakelyje, o pačiame radiatoriuje.

DSC02586

Kita problema – užsiteršusi droselinė sistema. Šiame modelyje gamintojas sumontavęs guminę tarpinę, kuri nuimant droselinę sistema, nepažeidžiama.

Mazda 626 GD (1988-91m.) buvo montuojama metalinė tarpinė, o Mazda 626 GE (92-97) – popierinė, kuri nuimant dažnai būdavo pažeidžiama ir tekdavo gaminti naują. Mazda 626 GF turėjo taip pat popierinę tarpinę.

DSC02587

Tenka nuimti oro filtro dėžutę ir oro įsurbimo žarną.

DSC02589

Per šią sistemą cirkuliuoja aušinimo skystis.

DSC02590

Gan dažna problema – čia susikaupę suodžiai.

DSC02591

Toliau – dar baisiau.

DSC02592

Bus naudojama ši priemonė suodžių tirpdymui ir nuvalymui.

DSC02593 DSC02594

Truputis pastangų.

DSC02596 DSC02597

Rezultatas.

DSC02601

Kad aušinimo skystis nelašėtų, pajungiama šlangutė.

DSC02602 DSC02603

Bus nuriebalinta oro srauto matuoklė.

DSC02604

Viduje yra keli mikro siūlai. Tik nebandykite aštriais daiktais ten kišti skuduro, nes galima nutraukti tuos siūlus.

DSC02606 DSC02607

Po valymo viskas sumontuojama atgal į savo vietą. Prietaisų skydelyje nedega kompiuterio klaidos švieselė.

Darbų pabaiga.

Kai išvaloma droselinė sistema ir nuriebalinama oro srauto matuoklė, apsukos stabilizuojasi ir variklis greičiau reaguoja į akseleratoriaus paspaudimus. Šį darbą galima atlikti taip pat Mazda3, Mazda5 (ir kitiems benzininiams Mazda) automobiliams.