Net ir šios Mazda 6 (benzinas) markės automobiliui pasitaikanti problema – varikliui dirbant laisva eiga, pradeda svyruoti apsukos. Tai aukštyn, tai žemyn – nuo 400 iki 1100 rpm. Dažniausia problema – aušinimo skysčio trūkumas. Į tai Mazda automobiliai stipriai reaguoja. 0,5l tikrai didelis trūkumas. O tikrinti reikia ne rezervo bakelyje, o pačiame radiatoriuje.
Kita problema – užsiteršusi droselinė sistema. Šiame modelyje gamintojas sumontavęs guminę tarpinę, kuri nuimant droselinę sistema, nepažeidžiama.
Mazda 626 GD (1988-91m.) buvo montuojama metalinė tarpinė, o Mazda 626 GE (92-97) – popierinė, kuri nuimant dažnai būdavo pažeidžiama ir tekdavo gaminti naują. Mazda 626 GF turėjo taip pat popierinę tarpinę.
Tenka nuimti oro filtro dėžutę ir oro įsurbimo žarną.
Per šią sistemą cirkuliuoja aušinimo skystis.
Gan dažna problema – čia susikaupę suodžiai.
Toliau – dar baisiau.
Bus naudojama ši priemonė suodžių tirpdymui ir nuvalymui.
Truputis pastangų.
Rezultatas.
Kad aušinimo skystis nelašėtų, pajungiama šlangutė.
Bus nuriebalinta oro srauto matuoklė.
Viduje yra keli mikro siūlai. Tik nebandykite aštriais daiktais ten kišti skuduro, nes galima nutraukti tuos siūlus.
Po valymo viskas sumontuojama atgal į savo vietą. Prietaisų skydelyje nedega kompiuterio klaidos švieselė.
Darbų pabaiga.
Kai išvaloma droselinė sistema ir nuriebalinama oro srauto matuoklė, apsukos stabilizuojasi ir variklis greičiau reaguoja į akseleratoriaus paspaudimus. Šį darbą galima atlikti taip pat Mazda3, Mazda5 (ir kitiems benzininiams Mazda) automobiliams.