Automobilis Mazda 6 2,0D 103 kw 2009 m. Jis yra neseniai įsigytas. Bus keičiamas variklio paskirstymo diržas, tempimo guoliai bei vandens pompa. Ir dar bus atlikta keletas svarbių darbų, nuo kurių priklauso pačio variklio tarnavimo laikas.
Pradedami remonto darbai.
Numontuota variklio pagalvė ir diržo apsauga.
Pastebėjau, jog variklio diržas yra labai laisvas. Jis nėra įtemptas. Bet kada galėjo peršokti diržas per kelis dantukus ir automobilis nebūtų užvestas. To priežastis – užstrigęs hidraulinis diržo įtempėjas.
Išleidžiamas aušinimo skystis. Numontuota vandens pompa. Su ja tenka truputėli užtrukti daugiau laiko.
Vandens pompa numontuota.
Vandens pompa sumontuota į savo vietą.
Naujos keičiamos detalės.
Bus keičiamos kuro purkštukų varinės poveržlės.
Naujas velenėlio riebokšlis.
Naujos poveržlės.
Išvalyti kuro purkštukų lizdai. Nauja vožtuvų dangtelio tarpinė.
Variklio paskirstymo diržas sumontuotas į vietą.
Naujas generatoriaus dirželis ir guoliukas. Būtina patikrinti tepalo siurblio filtro būklę.
Filtras išvalytas, supilamas naujas aušinimo skystis.
Darbų pabaiga.
Eksploatuojant Mazda 3, 5, 6 2,0D automobilį, būtina atlikti šiuos darbus, nes jie tiesiogiai įtakoja variklio eksploatavimo laiką.
Detaliau apie šiuos darbus rasite čia: