Nedažnas eismo dalyvis- šis Mazda 323 automobilis. Jam bus keičiama sankaba, nes juntamas sankabos buksavimas

Į statesnę įkalnę automobiliui “įkopti” reikia pastangų. Variklio apsukų rodyklė kyla, o greitis- ne

Pradedami automobilio remonto darbai. Vietos darbams yra užtektinai

Vaizdas iš apatinės variklio dalies

Užtenka numontuoti akumuliatoriaus tvirtinimo vietą ir vietos darbams yra užtektinai

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Jis gan skaidrus, vadinasi jo keitimas nėra būtinas

Numontuoti pusašiai

Pavarų dėžė numontuota

Numontuota ir pati sankaba

Iš šalies pažiūrėjus galima pasakyti, kad sankabos diskas yra gan geros būklės. Jis nėra visiškai susidėvėjęs, bet kodėl buksuoja sankaba? Bet idėmiau pažiūrėjus į sankabos diską matyti, jog jis “dirba” ne visa savo plokštuma

Naujas sankabos komplektas bus sumontuotas Aisin gamintojo. Smagratis nuriebalinamas ir nuvalomas nuo ferido šiukšlių

Pavarų dėžė sumontuota į savo vietą

Remonto darbai tęsiami

Pusašiai sumontuoti ir supilamas pavarų dėžės tepalas. Į pavarų dėžę telpa ~3.5l tepalo

Bus pakeistos uždegimo žvakės

Pakeisime variklio paskirstymo diržą

Kruopščiai nuvaloma vandens pompos montavimo vieta

Vandens pompa sumontuota i vietą

Variklio paskirstymo diržas savo vietoje

Remonto darbai juda į pabaigą

Supilamas naujas aušinimo skystis

Darbų pabaiga

Toks atvejis kai sankabos diskas dėvisi ne visa savo plokštuma- tik tada kai sankabos gaminys yra pačio pigiausio gamintojo

Automobilis paliko gan gerą ispūdį