Nedažnas eismo dalyvis- šis Mazda 323 automobilis. Jam bus keičiama sankaba, nes juntamas sankabos buksavimas
Į statesnę įkalnę automobiliui “įkopti” reikia pastangų. Variklio apsukų rodyklė kyla, o greitis- ne
Pradedami automobilio remonto darbai. Vietos darbams yra užtektinai
Vaizdas iš apatinės variklio dalies
Užtenka numontuoti akumuliatoriaus tvirtinimo vietą ir vietos darbams yra užtektinai
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Jis gan skaidrus, vadinasi jo keitimas nėra būtinas
Numontuoti pusašiai
Pavarų dėžė numontuota
Numontuota ir pati sankaba
Iš šalies pažiūrėjus galima pasakyti, kad sankabos diskas yra gan geros būklės. Jis nėra visiškai susidėvėjęs, bet kodėl buksuoja sankaba? Bet idėmiau pažiūrėjus į sankabos diską matyti, jog jis “dirba” ne visa savo plokštuma
Naujas sankabos komplektas bus sumontuotas Aisin gamintojo. Smagratis nuriebalinamas ir nuvalomas nuo ferido šiukšlių
Pavarų dėžė sumontuota į savo vietą
Remonto darbai tęsiami
Pusašiai sumontuoti ir supilamas pavarų dėžės tepalas. Į pavarų dėžę telpa ~3.5l tepalo
Bus pakeistos uždegimo žvakės
Pakeisime variklio paskirstymo diržą
Kruopščiai nuvaloma vandens pompos montavimo vieta
Vandens pompa sumontuota i vietą
Variklio paskirstymo diržas savo vietoje
Remonto darbai juda į pabaigą
Supilamas naujas aušinimo skystis
Darbų pabaiga
Toks atvejis kai sankabos diskas dėvisi ne visa savo plokštuma- tik tada kai sankabos gaminys yra pačio pigiausio gamintojo
Automobilis paliko gan gerą ispūdį