Automobilis Mazda 6 2,0D 2004 m. 100kw. Bus pakeistas paskirstymo diržas, hidraulinis įtempėjas, įtempimo guoliai ir vandens pompa.
89kw ir 100kw galios varikliams diržo keitimo komplekto rinkinys yra identiškas. 105kw galios varikliui skiriasi tik paskirstymo diržas.
Pradedami remonto darbai.
Numontuojama variklio pagalvė ir paskirstymo diržo apsauga.
Vandens pompa sumontuota labai nepatogioje vietoje. Ją išmontuoti pakankamai sudėtinga.
Numontuotas paskirstymo diržas.
Ir vandens pompa.
Vandens pompa bus pakeista į NPW gamintojo.
Made in JAPAN – kokybė tikrai gera. Šios firmos detalės kaina nėra brangi. Svyruoja apie 30 eurų. Todėl renkuosi geriausią kainos ir kokybės santykį. Antroje nuotraukoje matoma montuojamos vandens pompos vieta.
Vandens pompa savo vietoje.
Keičiamos detalės yra NTN gamintojo. Tai aukštos kokybės gaminys.
Sumontuoti nauji įtempimo guoliai ir paskirstymo diržas.
Generatoriaus dirželis bus pakeistas nauju. Senas atitarnavo savo laiką.
Supilamas naujas aušinimo skystis.
Identiškomis detalėmis su paskirstymo diržu buvo pakeistos ir Mazda 6 2,0D 89kw 2003m automobiliui.
Darbų pabaiga.
Šiuose varikliuose yra sumontuota apsauga: kai nutrūksta paskirstymo diržas, sulaužomi 1-2 pakelėjai. Jų remontas nebrangus, dažniausiai variklio ardyti nereikia – vožtuvai pasilieka sveiki.
Diržo ir įtempimo guolių komplektas su vandens pompa nekainavo 150 eurų.
Dyzeliniams automobiliams patariu taip pat pasitikrinti ar jų tepalo siurblio filtras neužsiteršęs ir švarus. Apie užteršto filtro valymą jau rašėme anksčiau: http://www.gintaroservisas.lt/mazda-6-dyzelis-tepalo-siurblio-filtro-valymas-keitimas/
Kiti Mazda darbai: