Automobilis Mazda 6 2004 m. 2,0 D 16v 100 kw. Buvo atlikta variklio diagnostika ir nustatyta, jog kuro siurblys dirba nepilnu darbo režimu. Kai variklis šiltas – užsiveda sunkiai. Padidėjęs dūmingumas, matyti balti dūmai.
Pradedami remonto darbai.
Numontuota variklio paskirstymo diržo apsauga. Matyti tepalų ant variklio. Greičiausiai bus sukietėjęs variklio velenėlio riebokšlis.
Numontuotas variklio paskirstymo diržas.
Numontuojamas kuro siurblys.
Kuro siurblys numontuotas.
Įmontuojamas kitas kuro siurblys. Jis buvo patikrintas įmonėje, kuri atlieka siurblių remontą ir diagnostiką.
Kuro siurblys savo vietoje.
Bus keičiamas į naują velenėlio riebokšlis.
Išvalytas tepimo kanalas.
Bus keičiamos kuro purkštukų poveržlės. Išvalomi kuro purkštukų lizdai.
Naujos varinės kuro purkštukų poveržlės.
Viskas sugrąžinama į savo vietas.
Nauja vožtuvo dangtelio tarpinė. Variklio paskirstymo diržas savo vietoje. Variklio paskirstymo diržas su tempimo guoliais ir vandens pompa buvo keisti neseniai, tad jų keitimas nebūtinas.
Dar bus pakeistos šios detalės naujomis.
Visada patartina patikrinti tepalo siurblio filtro būklę. Tai labai svarbu automobilio eksploatacijai.
Darbų pabaiga.
Eksploatuojant Mazda 5, Mazda 3 2.0D ir Mazda 6 dyzelinius automobilius aktualu atlikti keletą svarbių darbų:
- Patikrinti tepalo siurblio filtro būklę.
- Pasikeisti kuro purkštukų poveržles.