Pasitaikanti pas Mazdą 2.0 D modelį problemą/gedimas, jog užstringa variklio paskirstymo diržo hidraulinis įtempėjas. Diržas peršoka per keletą dantukų arba jį nutraukia. Taip nutiko ir šiam Mazda 6 automobiliui 2009 metų, 2.0 D, 103kW. Automobilis tuo metu važiavo 160km/h.

Pradedami remonto darbai.

Numontuota viršutinė variklio diržo apsauga ir iš karto pastebimas toks diržas.

Numontuota apatinė diržo apsauga.

Dabar įdomu kiek yra sulaužyta vožtuvų pakėlėjų.

Taip atrodo vaizdas kai yra sulaužomi vožtuvų pakėlėjai.

Nuostolis tik 3 sulaužyti vožtuvų pakėlėjai.

Remonto darbai tęsiami toliau.

Viena svirtelė spaudžia 2 vožtuvus. Buvau pasirengęs blogiausiam atvejui, jeigu būtų tekę keisti visus pakėlėjus.

Buvo pakeistas variklio velenėlio riebokšlis, nes pas Mazda 2.0 D automobilį jis labai silpna vieta dėl variklio tepalų skverbimosi.

Bus keičiama naujomis detalėmis.

Variklio paskirstymo diržas savo vietoje.

Sureguliuojami vožtuvų tarpai.

Remonto darbai juda į pabaigą.

Nuostoliai

Darbų pabaiga

Variklio paskirstymo diržo komplektas, pasak savininko buvo pakeistas prieš 30 000 km. Todėl keisti vėl viską į naują neverta. Kartą teko keisti visus variklio vožtuvų pakėlėjus Mazdai 6 (GG modelis) 2004 metų, 2.0l, 100 kW. Automobilis važiavo 140km/h greičiu, nutrūko variklio paskirstymo diržas ir po remonto automobilis vėl buvo eksploatuojamas.