Automobilis Mazda 323F 2000 m. 1,5l 65 kw benzinas. Problema ta, jog variklio tepalai skverbiasi lauk per variklio velenėlių riebokšlius.
1,5 l variklis vietos darbams yra užtektinai.
Tepaluotas variklio paviršius.
Vairo stiprintuvo ir generatoriaus dirželiai keisti visai neseniai. Numontuota variklio diržo apsauga.
Matyti jog tepalą praleidžia išmetimo velenėlio riebokšlis.
Numontuota variklio paskirstymo diržas ir įtempimo guoliai.
Bus keičiami abu velenėlių riebokšliai.
Nauji velenėlių riebokšliai sumontuoti į savo vietas.
Taip pat bus keičiamas tik variklio paskirstymo diržas (ekonominės klasės).
Sumontuotas variklio paskirstymo diržas.
Vožtuvų dangtelio tarpinė bus pakeista į naują.
Galima montuoti ir šiuos gamintojus. Jie yra aukštesnės kokybės.
Darbų pabaiga.
Manau kilo mintis kodėl buvo pakeistas tik variklio paskirstymo diržas. Esmė ta, kad automobilio savininkas žada eksploatuoti maks dar vienerius metus. Ir jei būčiau pastebėjęs, jog įtempimo guoliai ar vandens pompa yra blogos būklės, šios detalės būtų pakeistos naujomis. Bet kokiu atveju keičiant riebokšlį patartina įvertinti visų variklio detalių būklę, kurie susiję su variklio paskirstymo diržu.
Daugiau darbų panašia tema: