Šiam Mazda 3 1,6l dyzeliniam automobiliui buvo pakeisti visi paskirstymo diržai, tempimo guoliukai ir vandens pompa. Diržo keitimo intervalas apie 80000 km.
Viskas, kas trukdys atlikti darbams, bus nuimta.
Pašalintos diržo apsaugos.
Nuimta vandens pompa. Naujos vandens pompos gamintojas – SKF.
Ar verta keisti vandens pompą, kai keičiamas pagrindinis diržas? Mano nuomone – pasikeisti viską vienu metu yra teisingas sprendimas. Pačios vandens pompos kaina nuo 140 lt. Už tiek šį darbą niekas nesiryžtų daryti, ką norima sutaupyti.
Vandens pompos vieta.
Tempimo diržo guoliukai taip pat SKF firmos gamybos.
Paskirstymo diržas SKF.
Sumontuotas paskirstymo diržas.
Belieka įdėti generatoriaus dirželį.
Pilamas naujas aušinimo skystis.
Darbų pabaiga.
Kas gali atsitikti, kai nutrūksta pagrindinis diržas? Remonto darbai gali kainuoti 2-3 kartus brangiau: variklio „galvos“ remontas, vožtuvų keitimas, variklio „galvos“ tarpinė ir t.t. Dėl to reikia prižiūrėti eksploatuojamo variklio būklę ir reguliariai keisti susidėvinčias automobilio dalis.