DSC02722 DSC02753

Šiam Mazda 3 1,6l dyzeliniam automobiliui buvo pakeisti visi paskirstymo diržai, tempimo guoliukai ir vandens pompa. Diržo keitimo intervalas apie 80000 km.

DSC02755 DSC02754

Viskas, kas trukdys atlikti darbams, bus nuimta.

DSC02756 DSC02757

Pašalintos diržo apsaugos.

DSC02758 DSC02759

Nuimta vandens pompa. Naujos vandens pompos gamintojas – SKF.

Ar verta keisti vandens pompą, kai keičiamas pagrindinis diržas? Mano nuomone – pasikeisti viską vienu metu yra teisingas sprendimas. Pačios vandens pompos kaina nuo 140 lt. Už tiek šį darbą niekas nesiryžtų daryti, ką norima sutaupyti.

DSC02761

Vandens pompos vieta.

DSC02762

Tempimo diržo guoliukai taip pat SKF firmos gamybos.

DSC02764

Paskirstymo diržas SKF.

DSC02765 DSC02766

Sumontuotas paskirstymo diržas.

DSC02767

Belieka įdėti generatoriaus dirželį.

DSC02768 DSC02769

Pilamas naujas aušinimo skystis.

Darbų pabaiga.

Kas gali atsitikti, kai nutrūksta pagrindinis diržas? Remonto darbai gali kainuoti 2-3 kartus brangiau: variklio „galvos“ remontas, vožtuvų keitimas, variklio „galvos“ tarpinė ir t.t. Dėl to reikia prižiūrėti eksploatuojamo variklio būklę ir reguliariai keisti susidėvinčias automobilio dalis.