DSC02867 DSC02868

Šio 2002 m.  2.0 D 96kw dyzelinio Ford Mondeo automobilio savininkas kreipėsi į mane dėl remonto.

Elektrikas, keisdamas perdegusią lemputę prietaisų skydelyje, pastebėjo, jog yra sujungti 2 kontaktai į vieną. Pasirodo, jog tepalo slėgio lemputė buvo sudubliuota. Didinant apsukas, pradeda degti tepalo slėgio lemputė. Tačiau tepalo lygis yra savo normos ribose.

Nusprendžiau, jog galima problema yra susijusi su tepalo siurblio filtru.

DSC02869 DSC02870

Teks nuimti karterio dangtelį. Išleidžiamas tepalas ir pradedami remonto darbai.

Tarpinės tarp karterio dangtelio ir bloko nėra. Yra tik hermetikas.

DSC02871 DSC02872

Karterio dangtelis yra nuimtas. Ir kas krenta į akis – tai jog tepalo siurblio paėmėjas yra lūžęs su didele skyle.

DSC02873 DSC02876

Kaip tai galėjo atsitikti? Vienas iš variantų – buvo pažeistas karteris. Gal atsitrenkta į akmenį ar kitą kelio nelygumą.

DSC02878 DSC02879

Nuvalomas senas hermetikas.

DSC02880 DSC02882

Darbai tęsiami toliau.

DSC02883

Teisingiausia pažeistą detalę pakeisti į geros būklės naudotą. Tačiau šią detalę pavyko suremontuoti.

DSC02884 DSC02885

Karterio dangtelis padengiamas hermetiku.

DSC02887 DSC02888

Įstatomas tepalo siurblio paėmėjas į savo vietą, priveržiamas karterio dangtelis. Bus supilami nauji tepalai ir pakeistas tepalo filtras.

Darbų pabaiga.

Išvada tokia.

Anksčiau buvęs Ford savininkas galėjo pažeisti karterio dangtelį į akmenį ar kitą kelio nelygumą. To pasekoje lūžo tepalo siurblio paėmėjas ir pradėjo prietaisų skydelyje užsidegti tepalo slėgio lemputė. Tą problemą išsprendė taip – prijungė prie kitos skydelyje esančios lemputės.