Šio 2002 m. 2.0 D 96kw dyzelinio Ford Mondeo automobilio savininkas kreipėsi į mane dėl remonto.
Elektrikas, keisdamas perdegusią lemputę prietaisų skydelyje, pastebėjo, jog yra sujungti 2 kontaktai į vieną. Pasirodo, jog tepalo slėgio lemputė buvo sudubliuota. Didinant apsukas, pradeda degti tepalo slėgio lemputė. Tačiau tepalo lygis yra savo normos ribose.
Nusprendžiau, jog galima problema yra susijusi su tepalo siurblio filtru.
Teks nuimti karterio dangtelį. Išleidžiamas tepalas ir pradedami remonto darbai.
Tarpinės tarp karterio dangtelio ir bloko nėra. Yra tik hermetikas.
Karterio dangtelis yra nuimtas. Ir kas krenta į akis – tai jog tepalo siurblio paėmėjas yra lūžęs su didele skyle.
Kaip tai galėjo atsitikti? Vienas iš variantų – buvo pažeistas karteris. Gal atsitrenkta į akmenį ar kitą kelio nelygumą.
Nuvalomas senas hermetikas.
Darbai tęsiami toliau.
Teisingiausia pažeistą detalę pakeisti į geros būklės naudotą. Tačiau šią detalę pavyko suremontuoti.
Karterio dangtelis padengiamas hermetiku.
Įstatomas tepalo siurblio paėmėjas į savo vietą, priveržiamas karterio dangtelis. Bus supilami nauji tepalai ir pakeistas tepalo filtras.
Darbų pabaiga.
Išvada tokia.
Anksčiau buvęs Ford savininkas galėjo pažeisti karterio dangtelį į akmenį ar kitą kelio nelygumą. To pasekoje lūžo tepalo siurblio paėmėjas ir pradėjo prietaisų skydelyje užsidegti tepalo slėgio lemputė. Tą problemą išsprendė taip – prijungė prie kitos skydelyje esančios lemputės.