Automobilis Renault Scenic 2002 m. 1,9D 75 kw. Pastebėta, kad variklis pradėjo leisti tepalą. Šios problemos priežastis – susidėvėjęs alkūninio veleno riebokšlis.

Vaizdas iš apatinės variklio dalies.

Norint numontuoti pavarų dėžę, teks numontuoti traversą.

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Pačio tepalo būklė.

Atveržiama vairo kolonėlė. Visada būtina atkreipti dėmesį į šią apsauginę granatos gumą. Kai ji susidėvi – bėga tepalas iš pavarų dėžės.

Numontuoti pusašiai.

Numontuotas traversas.

Remonto darbai tęsiami toliau.

Pavarų dėžė numontuota.

Matyti tepalo srautas.

Numontuota sankaba.

Numontuotas smagratis.

Tepalą leido alkūninio veleno riebokšlis.

Riebokšlis numontuotas.

Naujas riebokšlis sumontuotas.

Paviršius apvalomas nuo tepalų. Sumontuojamas smagratis.

Bus pakeista ir sankaba.

Sankaba sumontuota į vietą.

Remonto darbai tęsiami toliau.

Traversas sumontuotas.

Bus pakeista galinė variklio pagalvė į naują.

Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas.

Darbų pabaiga.

Sankabos būklė. Manau ją buvo būtina pakeisti į naują, nes jos būklė nėra gera.

Atkreipiau dėmesį į pusašio granatos gumą, kuri montuojasi į pavarų dėžę. Ši apsauginė granatos guma nuo Renault Laguna 2002 m. Kai susidėvi ši guma, tepalas išbėga lauk iš pavarų dėžės, ko pasekoje sugenda pavarų dėžė.