Turime 2008 metų 2.0D, 110 kW, dyzelis, Subaru automobilį su mechaninės pavarų dėžės gedimu
Važiuojant 2-3 pavara, girdimas ir juntamas triukšmas pavarų dėžėje
Pavarų dėžė bus numontuota ir pristatyta meistrams dėl jos remonto
Pradedami automobilio remonto darbai
Numontuosime viską kas trukdo numontuoti pavarų dėžę
Išmetimo sistemą teks numontuoti
Numontuotas kardanas
Numontuoti pusašiai
Numontuota pavarų dėžę laikanti pagalvė
Pavarų dėžė atveržta
Pavarų dėžė numontuota
Sankabos būklė
Ji bus keičiama į naują gaminį
Naujas sankabos komplektas “Sachs” gamintojo
Stabdžių diskas pakeitęs spalvą į melsvą
Problemą su stabdžių suportu išsprendėme
Pavarų dėžė suremontuota ir gražiname ją į jos vietą
Tęsiami remonto darbai
Pusašiai savo vietoje
Kardanas taip pat savo vietoje
Išmetimo sistema sumontuota
Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas
Pilamas toks kiekis, kokį nurodo automobilio gamintojas
Darbų pabaiga
Automobilio savininkui buvo pasiūlyti keli galimi pavarų dėžės sprendimo būdai- nupirkti naudotą arba suremontuoti esamą
Buvo pasirinktas pavarų dėžės remonto variantas
Sankaba kuri buvo numontuota, būtų buvę ją palikti tikrai negeras sprendimas, nes nežinia kas galėtų atsitikti ateityje