Turime 2008 metų 2.0D, 110 kW, dyzelis, Subaru automobilį su mechaninės pavarų dėžės gedimu

Važiuojant 2-3 pavara, girdimas ir juntamas triukšmas pavarų dėžėje

Pavarų dėžė bus numontuota ir pristatyta meistrams dėl jos remonto

Pradedami automobilio remonto darbai

Numontuosime viską kas trukdo numontuoti pavarų dėžę

Išmetimo sistemą teks numontuoti

Numontuotas kardanas

Numontuoti pusašiai

Numontuota pavarų dėžę laikanti pagalvė

Pavarų dėžė atveržta

Pavarų dėžė numontuota

Sankabos būklė

Ji bus keičiama į naują gaminį

Naujas sankabos komplektas “Sachs” gamintojo

Stabdžių diskas pakeitęs spalvą į melsvą

Problemą su stabdžių suportu išsprendėme

Pavarų dėžė suremontuota ir gražiname ją į jos vietą

Tęsiami remonto darbai

Pusašiai savo vietoje

Kardanas taip pat savo vietoje

Išmetimo sistema sumontuota

Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas

Pilamas toks kiekis, kokį nurodo automobilio gamintojas

Darbų pabaiga

Automobilio savininkui buvo pasiūlyti keli galimi pavarų dėžės sprendimo būdai- nupirkti naudotą arba suremontuoti esamą

Buvo pasirinktas pavarų dėžės remonto variantas

Sankaba kuri buvo numontuota, būtų buvę ją palikti tikrai negeras sprendimas, nes nežinia kas galėtų atsitikti ateityje