DSC03286 DSC03287

Automobilis – Volkswagen Golf III 94m. 1,6l benzinas. Pas daugumą automobilių pasitaikanti problema – susidėvi vairo kolonėlės riebokšlis ir pradeda leisti vairo stiprintuvo skystį.

DSC03289 DSC03290

Restauruoti vairo kolonėlę kainuoja apie 250 eurų. Galima įsigyti naudotą geros būklės vairo kolonėlę ir taip sutaupyti.

Vairo kolonėlė sumontuota ant traverso, vadinasi traversą teks atveržti ir truputi paspausti žemyn, kad atsirastų vietos išimti vairo kolonėlę.

DSC03293 DSC03295

Vairo kolonėlė atveržta, taip pat atveržtos dvi variklio pagalvės.

DSC03296 DSC03297

Kai variklio pagalvės atveržtos, kad variklis nesvirtų žemyn, jį tenka paremti su domkratais.

DSC03298 DSC03299

Išimta vairo kolonėlė. Keitimui yra įsigyta naudota vairo kolonėlė. Apžiūrėjus ją matyti, kad ji yra geros būklės.

DSC03301 DSC03302 DSC03303 DSC03304

Vairo kolonėlė įstatyta į savo vietą.

DSC03305 DSC03306

Traversas keliamas į viršų ir taikomas taip, kad variklio pagalvės įsistatytų į savo vietas.

DSC03307 DSC03308

Priveržiami vairo kolonėlės tepalo vamzdukai ir vairalazdės kryžmė.

DSC03309 DSC03310

Supilamas naujas vairo stiprintuvo skystis. Atveržiant vairo kolonėlės tepalo vamzduką vienas iš jų sulūžo. Teko ieškoti geros būklės naudotą. Pasirodo jį rasti nėra taip lengva, nes didelė jų dalis taip pat atveržiant lūžta. Pakeitus vairo kolonėlę reikia patikrinti automobilio ratų suvedimą ir ratų geometriją.

Darbų pabaiga.