Automobilis – Volkswagen Golf III 94m. 1,6l benzinas. Pas daugumą automobilių pasitaikanti problema – susidėvi vairo kolonėlės riebokšlis ir pradeda leisti vairo stiprintuvo skystį.
Restauruoti vairo kolonėlę kainuoja apie 250 eurų. Galima įsigyti naudotą geros būklės vairo kolonėlę ir taip sutaupyti.
Vairo kolonėlė sumontuota ant traverso, vadinasi traversą teks atveržti ir truputi paspausti žemyn, kad atsirastų vietos išimti vairo kolonėlę.
Vairo kolonėlė atveržta, taip pat atveržtos dvi variklio pagalvės.
Kai variklio pagalvės atveržtos, kad variklis nesvirtų žemyn, jį tenka paremti su domkratais.
Išimta vairo kolonėlė. Keitimui yra įsigyta naudota vairo kolonėlė. Apžiūrėjus ją matyti, kad ji yra geros būklės.
Vairo kolonėlė įstatyta į savo vietą.
Traversas keliamas į viršų ir taikomas taip, kad variklio pagalvės įsistatytų į savo vietas.
Priveržiami vairo kolonėlės tepalo vamzdukai ir vairalazdės kryžmė.
Supilamas naujas vairo stiprintuvo skystis. Atveržiant vairo kolonėlės tepalo vamzduką vienas iš jų sulūžo. Teko ieškoti geros būklės naudotą. Pasirodo jį rasti nėra taip lengva, nes didelė jų dalis taip pat atveržiant lūžta. Pakeitus vairo kolonėlę reikia patikrinti automobilio ratų suvedimą ir ratų geometriją.
Darbų pabaiga.