Automobilis Renault Scenic 1,9D 2000m. Problema ta, jog susidėvėjo vairo kolonėlės apsauginis riebokšlis ir vairo stiprintuvo skystis pradėjo skverbtis lauk.
Matyti jog pakabos detalė yra riebaluota ir pagal spalvą galima spręsti, jog tai vairo stiprintuvo skystis, kuris laša gan senokai.
Kad būtų patogiau ir daugiau vietos darbams, numontuojama variklio pagalvė. Pati vairo kolonėlė yra priveržta keturiais varžtais.
Ši kartą pasisekė, nes pavyko lengvai atsukti vairo stiprintuvo vamzdukų veržles. Pasitaiko jog veržlė būna nuo laiko užstrigusi vamzduke ir atveržiant veržlę yra laužomas pats vamzdukas.
Numontuota vairo kolonėlė.
Buvo įsigyta naudota geros būklės vairo kolonėlė.
Pakeista vairo traukė, nes ji kėlė įtarimų. Vairo kolonėlė sumontuojama į savo vietą.
Darbai tęsiami toliau.
Darbų pabaiga.
Supilamas vairo stiprintuvo skystis. Ir kaip visada, atlikus tokius remonto darbus, būtina kreiptis pas meistrus dėl ratų geometrijos suvedimo.