Toyota Corolla Toyota Corolla

Automobilis Toyota Corolla 1.9D 200m. Problema ta, jog susidėvėjo vairo kolonėlės riebokšliai ir pradėjo leisti vairo stiprintuvo skystį.

Vairo stiprintuvo skystis Vairo mechanizmas

Nuimti vairo kolonėlę tikrai užtrunka laiko. Pas BMW klasės automobilį šį darbą galima žymiai greičiau.

Apsauginė guma Rūdys

Matyti jog po apsaugine vairo traukės guma yra korozijos židinių.

Vairo kolonėlė Korozija

Tenka numontuoti centrinę variklio pagalvę, atveržti traversą ir jį truputi paspausti žemyn, nes vairo kolonėlės kitaip nepavyks išimti.

Vairo kolonėlės vieta Vairo kolonėlė

Išmontuota vairo kolonėlė.

Toyota vairo kolonėlė Toyota vairo kolonėlė

Buvo planuota įsigyti šio Toyota automobilio naudotą kolonėlę, bet pasirodo, jog surasti ją yra sudėtinga. Tad nuspręsta ją restauruoti.

Vairo kolonėlė Vairo kolonėlė

Vairo kolonėlė sumontuota į savo vietą.

Detalių surinkimas Sutepta traukė

Vairo traukės papildomai sutepamos specialiu tepalu.

Sutrūkusi guma Vaizdas iš apačios

Pastebėta, jog viena apsauginė vairo traukės guma yra pažeista. Ji bus pakeista nauja. Darbai tęsiami toliau.

Toyota Corolla Toyota Corolla

Darbų pabaiga.

Supilamas naujas vairo stiprintuvo skystis. Po vairo kolonėlės keitimo, užtenka 5 minučių variklio darbo laisva eiga ir susukti vairą į vieną ir kitą pusę pilnai (3-4 kartus). Taip pasišalina pasilikęs oras iš sistemos. Jei atsiranda skysčio trūkumas – pripilame iki rekomenduojamos žymos.

Po vairo kolonėlės keitimo būtina atlikti ratų geometrijos suvedimą.