Automobilis Toyota Corolla 1.9D 200m. Problema ta, jog susidėvėjo vairo kolonėlės riebokšliai ir pradėjo leisti vairo stiprintuvo skystį.
Nuimti vairo kolonėlę tikrai užtrunka laiko. Pas BMW klasės automobilį šį darbą galima žymiai greičiau.
Matyti jog po apsaugine vairo traukės guma yra korozijos židinių.
Tenka numontuoti centrinę variklio pagalvę, atveržti traversą ir jį truputi paspausti žemyn, nes vairo kolonėlės kitaip nepavyks išimti.
Išmontuota vairo kolonėlė.
Buvo planuota įsigyti šio Toyota automobilio naudotą kolonėlę, bet pasirodo, jog surasti ją yra sudėtinga. Tad nuspręsta ją restauruoti.
Vairo kolonėlė sumontuota į savo vietą.
Vairo traukės papildomai sutepamos specialiu tepalu.
Pastebėta, jog viena apsauginė vairo traukės guma yra pažeista. Ji bus pakeista nauja. Darbai tęsiami toliau.
Darbų pabaiga.
Supilamas naujas vairo stiprintuvo skystis. Po vairo kolonėlės keitimo, užtenka 5 minučių variklio darbo laisva eiga ir susukti vairą į vieną ir kitą pusę pilnai (3-4 kartus). Taip pasišalina pasilikęs oras iš sistemos. Jei atsiranda skysčio trūkumas – pripilame iki rekomenduojamos žymos.
Po vairo kolonėlės keitimo būtina atlikti ratų geometrijos suvedimą.