DSC02511 DSC02512

Visoms transporto priemonėms pasitaikanti problema – vairo kolonėlė pradeda leisti skystį. Vadinasi yra susidėvėjęs vairo kolonėlės riebokšlis.

DSC02514 DSC02513

Pati apsauginė vairo traukės guma yra nepažeista, tačiau skystis palengva skverbiasi į lauką.

DSC02517 DSC02518

Šio Jaguar S-Type automobilio gamintojas vairo kolonėlę sumontavo taip, jog ją išimti nesudaro didelių rūpesčių. Lieka priimti sprendimą ar ieškoti naudotos vairo kolonėlės ar ją restauruoti. Naudota vairo kolonėlė kainuoja apie 600 lt , o už restauravimą – nuo 700 iki 800 lt su 2 metų garantija.

DSC02519 DSC02520

Rezervo bakelyje skysčio trūkumas. To pasekoje vairo stiprintuvas pradeda skleisti pašalinius garsus.

DSC02521 DSC02524

Didelis skysčio kiekis buvo susikaupęs apsauginėse vairo traukių gumose.

DSC02527 DSC02528

Darbai tęsiami toliau.

DSC02529 DSC02530

Išimta vairo kolonėlė.

DSC02792

Restauruota vairo kolonėlė. Už restauravimą sumokėta 800 lt. Restauravimo darbams suteikta 2 metų garantija.

DSC02793 DSC02794

Vairo kolonėlė sugrąžinama į savo vietą.

DSC02795

Supilamas naujas vairo stiprintuvo skystis.

Darbų pabaiga.

Po šio remonto darbų patartina nuvykti pasitikrinti ratų geometriją ir padaryti suvedimą, jei to prireiks.