Visoms transporto priemonėms pasitaikanti problema – vairo kolonėlė pradeda leisti skystį. Vadinasi yra susidėvėjęs vairo kolonėlės riebokšlis.
Pati apsauginė vairo traukės guma yra nepažeista, tačiau skystis palengva skverbiasi į lauką.
Šio Jaguar S-Type automobilio gamintojas vairo kolonėlę sumontavo taip, jog ją išimti nesudaro didelių rūpesčių. Lieka priimti sprendimą ar ieškoti naudotos vairo kolonėlės ar ją restauruoti. Naudota vairo kolonėlė kainuoja apie 600 lt , o už restauravimą – nuo 700 iki 800 lt su 2 metų garantija.
Rezervo bakelyje skysčio trūkumas. To pasekoje vairo stiprintuvas pradeda skleisti pašalinius garsus.
Didelis skysčio kiekis buvo susikaupęs apsauginėse vairo traukių gumose.
Darbai tęsiami toliau.
Išimta vairo kolonėlė.
Restauruota vairo kolonėlė. Už restauravimą sumokėta 800 lt. Restauravimo darbams suteikta 2 metų garantija.
Vairo kolonėlė sugrąžinama į savo vietą.
Supilamas naujas vairo stiprintuvo skystis.
Darbų pabaiga.
Po šio remonto darbų patartina nuvykti pasitikrinti ratų geometriją ir padaryti suvedimą, jei to prireiks.