VW Gold IV 2000 m. 1,6l 74kw 100AG benzinas. Automobilio savininkas įsigijo šį automobilį prieš mėnesį. Pastebėjo jog kylant į statesnį kalną, automobilio greitis lėtėja.

Pradedami remonto darbai.

Vaizdas iš apatinės variklio dalies.

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Visada keičiant sankabą išleidžių pavarų dėžės tepalą. Taip įvertinama jo esama būklė ir kiekis. Šį kartą būklė tikrai gan liūdna.

Numontuojami pusašiai.

Pavarų dėžė atveržta.

Remonto darbai tęsiami toliau.

Sankabos būklė.

Bus keičiama į SACHS gamintojo visas komplektas.

Išvaloma nuo sankabos ferido likučių vidinė dalis.

Naujas sankabos komplektas sumontuotas. Pastebėta iš vidinės pavarų dėžės šis “darbas”. Vadinasi anksčiau eksploatavęs šį automobilio savininkas patyrė pavarų dėžės gedimą. Suremontavo pavarų dėžę ir nusprendė parduoti automobilį.

Pavarų dėžė savo vietoje. Pusašiai taip pat.

Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas.

Darbų pabaiga.

Pakeistus į naują sankabą, paspausti sankabos pedalą tampa labai lengva. Ar verta keisti visą sankabos komplektą į naują ar užtenka pakeisti tik sankabos diską? Rekomenduoju keisti visą sankabos komplektą vienu metu.