Keisime Mazdai 6 sankabą, nes šis remonto darbas jau yra truputėlį pavėluotas

Todėl, jog įvažiuoti į statesnę kalvą tampa gan keblu

Variklio apsukos didėja, o greitis mažėja

2012 metai, 2.5l, benzinas, 125kW

Pradedami automobilio remonto darbai

Numontuojama viskas, kas trukdo numontuoti pavarų dėžę

Vaizdas iš apatinės variklio dalies

Traversas bus numontuotas

Atveršime ir šias tvirtinimo detalių vietas

Keičiant sankabą- visada išleidžiu iš pavarų dėžės tepalą, taip įvertinu jo esamą būklę ir kiekį

Ir labai dažnas atvejis- jis niekada nebuvo keistas, nors automobilio rida- 280000km

Numontuoti pusašiai

Traversas numontuotas

Pavarų dėžė atveržta

Pavarų dėžė numontuota

Sankabos būklė

Matyti kaip sankabos diskatorių pažeidė sankabos disko kniedė

Visada nuvalomas ir nuriebalinamas smagratis nuo sankabos ferido šiukšlių

Naujas sankabos komplektas- EXEDY gamintojo

Sankaba sumontuota ir išcentruota

Pavarų dėžė savo vietoje

Pusašiai sumontuoti

Traversas savo vietoje

Su šiomis tvirtinimo vietomis- reikalai išsisprendė

Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas- kiekis naudojamas toks kokį nurodo gamintojas

Pakeistos stabilizatoriaus vidinės gumos traverse ir uždegimo žvakės

Nauji priekiniai stabdžių diskai ir trinkelės

Darbų pabaiga

Kai yra sumontuojami nauji stabdžių diskai patariu nuvažiuoti 200-300km be didesnių stabdymo veiksmų, taip stabdžių diskai “užsigrūdina”

Dėl sankabos- nuvažiuoti kokius 500km be didesnių sankabos apkrovos veiksmų, pvz tempti priekabą su kroviniu