Keisime Mazdai 6 sankabą, nes šis remonto darbas jau yra truputėlį pavėluotas
Todėl, jog įvažiuoti į statesnę kalvą tampa gan keblu
Variklio apsukos didėja, o greitis mažėja
2012 metai, 2.5l, benzinas, 125kW
Pradedami automobilio remonto darbai
Numontuojama viskas, kas trukdo numontuoti pavarų dėžę
Vaizdas iš apatinės variklio dalies
Traversas bus numontuotas
Atveršime ir šias tvirtinimo detalių vietas
Keičiant sankabą- visada išleidžiu iš pavarų dėžės tepalą, taip įvertinu jo esamą būklę ir kiekį
Ir labai dažnas atvejis- jis niekada nebuvo keistas, nors automobilio rida- 280000km
Numontuoti pusašiai
Traversas numontuotas
Pavarų dėžė atveržta
Pavarų dėžė numontuota
Sankabos būklė
Matyti kaip sankabos diskatorių pažeidė sankabos disko kniedė
Visada nuvalomas ir nuriebalinamas smagratis nuo sankabos ferido šiukšlių
Naujas sankabos komplektas- EXEDY gamintojo
Sankaba sumontuota ir išcentruota
Pavarų dėžė savo vietoje
Pusašiai sumontuoti
Traversas savo vietoje
Su šiomis tvirtinimo vietomis- reikalai išsisprendė
Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas- kiekis naudojamas toks kokį nurodo gamintojas
Pakeistos stabilizatoriaus vidinės gumos traverse ir uždegimo žvakės
Nauji priekiniai stabdžių diskai ir trinkelės
Darbų pabaiga
Kai yra sumontuojami nauji stabdžių diskai patariu nuvažiuoti 200-300km be didesnių stabdymo veiksmų, taip stabdžių diskai “užsigrūdina”
Dėl sankabos- nuvažiuoti kokius 500km be didesnių sankabos apkrovos veiksmų, pvz tempti priekabą su kroviniu