Problemos yra 2:

Pirmoji- susidėvėjęs alkūninio veleno riebokšlis ir per jį skverbiasi variklio tepalas

Antra- juntamas sankabos susidėvėjimas, įjungus pavarą ir atleidinėjant sankabos pedalą- automobilis pradeda judėti kai sankabos pedalo eiga pasiekia apie 60% savo eigos

1998 metai, 1.3l, 63kW, benzinas

Pradedami automobilio remonto darbai

Numontuojama viskas, kas trukdo pradėti sankabos keitimą

Vaizdas iš apatinės variklio dalies

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas

Spalva pasikeitusi į tamsią- tepalas bus pakeistas nauju

Pusašiai sumontuoti

Norint numontuoti centrinę, galinę variklio pagalvę, tenka numontuoti traversą

Tik taip pavyks numonuoti galinę pagalvę

Pavarų dėžės viršutinė pagalvė numontuota

Pavarų dėžė numontuota

Sankabos būklė

Alkūninio veleno riebokšlis pakeistas

Naujas sankabos komplektas LUK gamintojo sumontuotas ir išcentruotas

Pavarų dėžė savo vietoje

Pakeisime susidėvėjusias variklio pagalves

Pusašiai sumontuoti

Pakeisime susidėvėjusias važiuoklės detales

Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas

Artėjama prie darbų pabaigos

Darbų pabaiga

Kai yra atliekamas toks darbas kaip alkūninio veleno riebokšlio keitimas- svarbu atkreipti dėmesį ir į sankabos būklę, ar ji nekelia įtarimų

Tik numontavus bus galima tikrai pasakyti apie jos esamą būklę

Jei kyla įtarimų dėl sankabos būklės- pakeisti visą sankabos komplektą- geras sprendimas