Problemos yra 2:
Pirmoji- susidėvėjęs alkūninio veleno riebokšlis ir per jį skverbiasi variklio tepalas
Antra- juntamas sankabos susidėvėjimas, įjungus pavarą ir atleidinėjant sankabos pedalą- automobilis pradeda judėti kai sankabos pedalo eiga pasiekia apie 60% savo eigos
1998 metai, 1.3l, 63kW, benzinas
Pradedami automobilio remonto darbai
Numontuojama viskas, kas trukdo pradėti sankabos keitimą
Vaizdas iš apatinės variklio dalies
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas
Spalva pasikeitusi į tamsią- tepalas bus pakeistas nauju
Pusašiai sumontuoti
Norint numontuoti centrinę, galinę variklio pagalvę, tenka numontuoti traversą
Tik taip pavyks numonuoti galinę pagalvę
Pavarų dėžės viršutinė pagalvė numontuota
Pavarų dėžė numontuota
Sankabos būklė
Alkūninio veleno riebokšlis pakeistas
Naujas sankabos komplektas LUK gamintojo sumontuotas ir išcentruotas
Pavarų dėžė savo vietoje
Pakeisime susidėvėjusias variklio pagalves
Pusašiai sumontuoti
Pakeisime susidėvėjusias važiuoklės detales
Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas
Artėjama prie darbų pabaigos
Darbų pabaiga
Kai yra atliekamas toks darbas kaip alkūninio veleno riebokšlio keitimas- svarbu atkreipti dėmesį ir į sankabos būklę, ar ji nekelia įtarimų
Tik numontavus bus galima tikrai pasakyti apie jos esamą būklę
Jei kyla įtarimų dėl sankabos būklės- pakeisti visą sankabos komplektą- geras sprendimas