Tai vienas iš retesnių sankabos keitimo atvejų- gan sunkiai spaudžiasi sankaba. Reikia net pastangų.
Visą dieną taip stengiantis spausti sankabą- vakare gali kelti ir diskomfortą.
2008 metai, 1.3l, 63kW, benzinas.
Pradedami remonto darbai.
Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Variklis gan nedidelis ir remonto darbams vietos yra užtektinai.
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Jis turi būti gan skaidrus. Jo keitimas numatomas. Šį tepalą pakeisime, nes jis gan patamsėjęs.
Pusašiai numontuoti
Pavarų dėžė atveržta. Atveržta ir viršutinė pavarų dėžės pagalvė.
Pavarų dėžė numontuota
Sankabos būklė. Matyti jog pažeista diskatoriaus plokštuma
Nuvalomas ir nuriebalinamas smagračio paviršius nuo sankabos ferido šiukšlių.
Nauja sankaba bus montuojama LUK gamintojo.
Sankaba sumontuota ir išcentruota.
Pavarų dėžė sumontuota į jos vietą.
Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas. Supilamas toks kiekis, kokį nurodo gamintojas.
Pusašiai sumontuoti į vietą.
Pakeisime variklio generatoriaus dirželį ir tempimo guolius.
Naujas aušinimo skystis.
Nauji valytuvai ir naujas galinis stebulės guolis.
Darbų pabaiga
Keičiamos detalės kaip galinis rato guolis ir kitka, jos buvo būtinos, nes įsigijus naudotą automobilį, visada patartina atidžiai apžiūrėti ir įvertinti.
Mažas, simpatiškas miesto automobilis- Toyota Yaris parengtas eksploatacijai.