Keisime šiam Toyota automobiliui pavarų dėžę, nes važiuojant penkta pavara- pavarų perjungimo svirtį reikia prilaikyti, nes yra “išmetama” 5-a pavara
Toyota Previa, 2003 metai, 2.0D, 85kW
Pradedami remonto darbai
Pavarų dėžė neturi viršutinės pagalvės
Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Traversas gan didelis ir masyvus
Numontuoti teks vairo kolonėlę ir stabilizatorių
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas, taip ivertinamas jo esamas kiekis ir būklė
Skersinės variklio ir pavarų dėžės pagalvės- sumontuotos ant traverso
Pusašiai numontuoti
Numontuotas traversas
Pavarų dėžė atveržta
Pavarų dėžė numontuota
Sankaba yra keista visai neseniai, jos būklė- gera ir keitimas nėra būtinas. Smagratis nuvalomas ir nuriebalinimas nuo sankabos ferido šiukšlių
Sankaba sumontuota ir išcentruota
Pavarų dėžė sumontuota į vietą
Pakeisime susidėvėjusias gumines įvores
Traversas sumontuotas
Šios detalės savo “kelionę jau baigė”
Pusašiai sumontuoti
Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas, tokį kiekį, kokį nurodo gamintojas
Darbų pabaiga.
Labai dažnas pas Toyota 2.0D gedimas, tai sankabos diskas. Jis pradeda buksuoti ir 5-a pavara. Tad prieš įsigijant naudotą automobilį patartina išvažiuoti į greitkelį ir įvertinti ar nėra “išmetama” 5-a pavara.
Šiame Toyota Previa- sankabos komplektas naujas, vadinasi sankabos diskas jau buvo pradėjęs buksuoti.