Keisime šiam Toyota automobiliui pavarų dėžę, nes važiuojant penkta pavara- pavarų perjungimo svirtį reikia prilaikyti, nes yra “išmetama” 5-a pavara

Toyota Previa, 2003 metai, 2.0D, 85kW

Pradedami remonto darbai

Pavarų dėžė neturi viršutinės pagalvės

Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Traversas gan didelis ir masyvus

Numontuoti teks vairo kolonėlę ir stabilizatorių

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas, taip ivertinamas jo esamas kiekis ir būklė

Skersinės variklio ir pavarų dėžės pagalvės- sumontuotos ant traverso

Pusašiai numontuoti

Numontuotas traversas

Pavarų dėžė atveržta

Pavarų dėžė numontuota

Sankaba yra keista visai neseniai, jos būklė- gera ir keitimas nėra būtinas. Smagratis nuvalomas ir nuriebalinimas nuo sankabos ferido šiukšlių

Sankaba sumontuota ir išcentruota

Pavarų dėžė sumontuota į vietą

Pakeisime susidėvėjusias gumines įvores

Traversas sumontuotas

Šios detalės savo “kelionę jau baigė”

Pusašiai sumontuoti

Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas, tokį kiekį, kokį nurodo gamintojas

Darbų pabaiga.

Labai dažnas pas Toyota 2.0D gedimas, tai sankabos diskas. Jis pradeda buksuoti ir 5-a pavara. Tad prieš įsigijant naudotą automobilį patartina išvažiuoti į greitkelį ir įvertinti ar nėra “išmetama” 5-a pavara.
Šiame Toyota Previa- sankabos komplektas naujas, vadinasi sankabos diskas jau buvo pradėjęs buksuoti.