Automobilis Toyota Avensis 2,0l. D-4D 2004 m. Problema su sankaba ta, jog važiuojant į statesnį kalną apsukos pradėdavo kilti, o automobilis greitėdavo labai vangiai.
Įjungus pirmą pavarą, bandant pajudėti iš vietos, automobilis pradėdavo judėti tik tada, kai sankabos pedalo eiga siekė 2/3 visos jos eigos.
Pradedami remonto darbai.
Vaizdas iš apatinės variklio dalies.
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Keisdamas sankabą, visada išleidžiu pavarų dėžės tepalą. Taip įvertinama tepalų esama būklė ir kiekis.
Išmontuoti interkūlerio vamzdžiai. Darbai tęsiami toliau.
Išmontuota pavarų dėžė.
Išmontuota sankaba su smagračiu.
Pažiūrėjus atidžiau į sankabos diską matyti, jog jos darbinė plokštuma yra ne vienodai dylanti. Tad vadinasi sankabos diskas nepriglunda visa savo plokštuma. Pas Toyota Avensis D-4D pasitaikanti problema jog pats dvimasis smagratis būna geras, tačiau sankabos diskas dirba neefektyviai.
Bus pakeistas smagratis į vienmasį BluePrint su nauju sankabos disku, diskatoriumi ir sankabos guoliu.
Naujas vienmasis sankabos komplektas.
Sumontuotas smagratis su nauja sankaba, pavarų dėžė savo vietoje.
Darbai tęsiami toliau.
Supilami pavarų dėžės tepalai.
Darbų pabaiga.
Sprendimas pakeisti visą sankabos komplektą į vienmasį su naujomis detalėmis buvo teisingiausias. Nes keisti tik sankabos diską būtų finansiškai nenaudinga – ateityje būtų tekę keisti ir patį smagratį.