DSC03998 DSC03999

Automobilis Toyota Avensis 2,0l. D-4D 2004 m. Problema su sankaba ta, jog važiuojant į statesnį kalną apsukos pradėdavo kilti, o automobilis greitėdavo labai vangiai.

DSC04000 DSC04001

Įjungus pirmą pavarą, bandant pajudėti iš vietos, automobilis pradėdavo judėti tik tada, kai sankabos pedalo eiga siekė 2/3 visos jos eigos.

DSC04002 DSC04003

Pradedami remonto darbai.

Vaizdas iš apatinės variklio dalies.

DSC04004 DSC04005

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Keisdamas sankabą, visada išleidžiu pavarų dėžės tepalą. Taip įvertinama tepalų esama būklė ir kiekis.

DSC04006 DSC04007

Išmontuoti interkūlerio vamzdžiai. Darbai tęsiami toliau.

DSC04008 DSC04009

Išmontuota pavarų dėžė.

DSC04010 DSC04011

Išmontuota sankaba su smagračiu.

DSC04014 DSC04015 DSC04016 DSC04017

Pažiūrėjus atidžiau į sankabos diską matyti, jog jos darbinė plokštuma yra ne vienodai dylanti. Tad vadinasi sankabos diskas nepriglunda visa savo plokštuma. Pas Toyota Avensis D-4D pasitaikanti problema jog pats dvimasis smagratis būna geras, tačiau sankabos diskas dirba neefektyviai.

DSC04018 DSC04019

Bus pakeistas smagratis į vienmasį BluePrint su nauju sankabos disku, diskatoriumi ir sankabos guoliu.

DSC04020 DSC04021 DSC04022 DSC04024

Naujas vienmasis sankabos komplektas.

DSC04027 DSC04029

Sumontuotas smagratis su nauja sankaba, pavarų dėžė savo vietoje.

DSC04030 DSC04031

Darbai tęsiami toliau.

DSC04033

Supilami pavarų dėžės tepalai.

DSC04035

Darbų pabaiga.

Sprendimas pakeisti visą sankabos komplektą į vienmasį su naujomis detalėmis buvo teisingiausias. Nes keisti tik sankabos diską būtų finansiškai nenaudinga – ateityje būtų tekę keisti ir patį smagratį.