Automobiliui dirbant laisvo variklio eiga, nepavyksta įjungti jokios pavaros. Gedimas susijęs su sankaba, tad teks numontuoti pavarų dėžę ir surasti gedimo priežastį
2009 metai, 2.0l, 101kW, benzinas
Numontavus sankabos cilindriuką- pastebėta, kad sankabos guolis turi didelį išilginį judėjimą
Vaizdas iš apatinės variklio dalies
Išmetimo sistemos vidinė dalis ir kardanas bus numontuoti
Bus numontuota ir priekinė išmetimo sistemos dalis. Taip atsiranda žymiai daugiau vietos darbams
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Taip nustatome jo esamą būklę ir kiekį
Numontuoti pusašiai
Numontuotas kardanas
Remonto darbai tęsiami
Pavarų dėžė atveržta ir numontuota. Matoma, jog visiškai yra sugadintas sankabos išminamasis guolis
Sankabos guolio būklė ir sankabos diskatorius
Nedažnai tenka matyti tokią detalių būklę
Smagratis nuriebalintas ir nuvalytas nuo ferido šiukšlių. Bus montuojama naudota, geros būklės sankaba
Sankaba sumontuota, pavarų dėžę savo vietoje. Pavarų dėžė gan ilga- apie 90cm
Remonto darbai juda į pabaigą
Kardanas sumontuotas
Išmetimo sistema taip pat sumontuota į savo vietą
Pusašiai savo vietose
Supilamas pavarų dėžės tepalas
Darbų pabaiga
Sumontavus naudotą sankabą- pavaros jungiasi taip kaip ir turėtų jungtis- lengvai ir tiksliai. Išvada viena- anksčiau šį automobilį eksploatavęs savininkas neskubėjo keisti sankabos išminamojo guolio. Jis pradėjo gesti, tad buvo bandoma per jėgą junginėti pavaras, ko pasekoje visiškai sugedo sankabos guolis ir sugadino sankabos diskatorių
Taip atrodo sankabos išminamasis guolis ir kiek jis spaudžia sankabos diskatoriaus “plunksnas”