Automobiliui dirbant laisvo variklio eiga, nepavyksta įjungti jokios pavaros. Gedimas susijęs su sankaba, tad teks numontuoti pavarų dėžę ir surasti gedimo priežastį

2009 metai, 2.0l, 101kW, benzinas

Numontavus sankabos cilindriuką- pastebėta, kad sankabos guolis turi didelį išilginį judėjimą

Vaizdas iš apatinės variklio dalies

Išmetimo sistemos vidinė dalis ir kardanas bus numontuoti

Bus numontuota ir priekinė išmetimo sistemos dalis. Taip atsiranda žymiai daugiau vietos darbams

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Taip nustatome jo esamą būklę ir kiekį

Numontuoti pusašiai

Numontuotas kardanas

Remonto darbai tęsiami

Pavarų dėžė atveržta ir numontuota. Matoma, jog visiškai yra sugadintas sankabos išminamasis guolis

Sankabos guolio būklė ir sankabos diskatorius

Nedažnai tenka matyti tokią detalių būklę

Smagratis nuriebalintas ir nuvalytas nuo ferido šiukšlių. Bus montuojama naudota, geros būklės sankaba

Sankaba sumontuota, pavarų dėžę savo vietoje. Pavarų dėžė gan ilga- apie 90cm

Remonto darbai juda į pabaigą

Kardanas sumontuotas

Išmetimo sistema taip pat sumontuota į savo vietą

Pusašiai savo vietose

Supilamas pavarų dėžės tepalas

Darbų pabaiga

Sumontavus naudotą sankabą- pavaros jungiasi taip kaip ir turėtų jungtis- lengvai ir tiksliai. Išvada viena- anksčiau šį automobilį eksploatavęs savininkas neskubėjo keisti sankabos išminamojo guolio. Jis pradėjo gesti, tad buvo bandoma per jėgą junginėti pavaras, ko pasekoje visiškai sugedo sankabos guolis ir sugadino sankabos diskatorių

Taip atrodo sankabos išminamasis guolis ir kiek jis spaudžia sankabos diskatoriaus “plunksnas”