Atėjo laikas keisti šiam- Saab 9-3, 1.9 TiD, 110kW- smagratį, nes varikliui dirbant laisva eiga girdimas pastovus triukšmas iš pavarų dėžės ir kai nuspaudžiamas sankabos pedalas- triukšmas pavarų dėžėje pradingsta
Išvada- visiškai susidėvėjęs smagratis

Pradedami remonto darbai

Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Traversas bus numontuojamas

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Taip visada galima įvertinti jo esamą kiekį ir būklę

Pusašiai numontuoti

Numontuotas ir pats traversas. Atveržta vairo kolonėlė ir numontuotas stabilizatorius

Pavarų dėžė atveržta- numontuota viršutinė pavarų dėžės pagalvė

Pavarų dėžė numontuota

Smagratis gan stipriai yra pasisukęs nuo savo centro. Todėl tenka pasinaudoti kampiniu šlifuokliu ir pasidaryti prieigą prie montavimo varžtų

Diskatoriaus “užraktą” gražiname į jo pirminę padėtį

Montuosime geros būklės naudotą smagratį. Smagratis ir sankaba sumontuota ir išcentruota

Pavarų dėžė sumontuota į jos vietą ir remonto darbai palengva juda į pabaigą

Traversas yra savo vietoje

Pusašiai sumontuoti

Supilamas pavarų dėžės tepalas. Jis pilamas per atbulinės eigos daviklį- jį išmontavus

Darbų pabaiga

Automobilio varikliui dirbant laisva eiga- neliko jokio pašalinio garso, kuris anksčiau sklido iš pavarų dėžės. Kokią atsarginę detalę pasirinkti- nauja ar naudota? Naudotos atsarginės detalės eksploatacijos laikas yra žymiai trumpesnis, tai visada akcentuoju atsarginės detalės pasirinkimo metu