Atėjo laikas keisti šiam- Saab 9-3, 1.9 TiD, 110kW- smagratį, nes varikliui dirbant laisva eiga girdimas pastovus triukšmas iš pavarų dėžės ir kai nuspaudžiamas sankabos pedalas- triukšmas pavarų dėžėje pradingsta
Išvada- visiškai susidėvėjęs smagratis
Pradedami remonto darbai
Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Traversas bus numontuojamas
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Taip visada galima įvertinti jo esamą kiekį ir būklę
Pusašiai numontuoti
Numontuotas ir pats traversas. Atveržta vairo kolonėlė ir numontuotas stabilizatorius
Pavarų dėžė atveržta- numontuota viršutinė pavarų dėžės pagalvė
Pavarų dėžė numontuota
Smagratis gan stipriai yra pasisukęs nuo savo centro. Todėl tenka pasinaudoti kampiniu šlifuokliu ir pasidaryti prieigą prie montavimo varžtų
Diskatoriaus “užraktą” gražiname į jo pirminę padėtį
Montuosime geros būklės naudotą smagratį. Smagratis ir sankaba sumontuota ir išcentruota
Pavarų dėžė sumontuota į jos vietą ir remonto darbai palengva juda į pabaigą
Traversas yra savo vietoje
Pusašiai sumontuoti
Supilamas pavarų dėžės tepalas. Jis pilamas per atbulinės eigos daviklį- jį išmontavus
Darbų pabaiga
Automobilio varikliui dirbant laisva eiga- neliko jokio pašalinio garso, kuris anksčiau sklido iš pavarų dėžės. Kokią atsarginę detalę pasirinkti- nauja ar naudota? Naudotos atsarginės detalės eksploatacijos laikas yra žymiai trumpesnis, tai visada akcentuoju atsarginės detalės pasirinkimo metu