Šis automobilis buvo įsigytas su gedimu- nebuvo galima įjungti jokios pavaros, nes buvo “nukritęs” sankabos pedalas

Tai labai dažnas gedimas susijęs su sankabos hidrauliniu cilindriuku, kuris yra sumontuotas pavarų dėžėje

2010m, 2.0l, 110kW, dyzelinas

Pradedami automobilio remonto darbai

Vaizdas iš apatinės variklio dalies

Kur susijungia pavarų dėžė ir apatinė karterio dalis, per šią vietą būna dažnai matomas skysčio nuotekis

Remonto darbai tęsiami

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas

Labai retai tenka matyti, jog pavarų dėžės tepalai būna pakeisti

Dažniausiai jie būna stipriai pakeitę spalvą

Pusašiai numontuoti

Numontuojamos visos trukdančios detalės

Pavarų dėžė atveržta

Sankabos hidraulinis cilindriukas- sugedęs ir jis praleidžia skystį, todėl sankabos sistemoje nėra slėgio

Sankabos būklė

Sankabos diskas ir diskatorius bus keičiami

Montuosime naudotas, bet geros buklės detales

Diskatorius privestas į pirminę padėtį

Sankaba sumontuota ir išcentruota

Smagratis nuvalytas ir nuriebalintas

Pavarų dėžė savo vietoje

Pakeisime šias sandarinimo gumytes

Remonto darbai tęsiami

Pusašiai sumontuoti į vietą

Supilamas pavarų dėžės tepalas

Darbų pabaiga

Automobilio savininkas pageidavo kuo mažesnių išlaidų atsarginių detalių atžvilgiu

Kai pradeda gesti sankabos hidraulinis cilindriukas (praleidžia skystį) sankabos pedalą reikia paspausti kelis kartus, norint įjungti pavarą- tai pirminiai sankabos hidraulinio cilindriuko gedimo požymiai

Kai taip atsitinka- nepamirškite patikrinti stabdžių sistemos, rezervinio bakelio, skysčio lygį- gali būti, jog paprasčiausiai tetrūksta stabdžių skysčio