Šis automobilis buvo įsigytas su gedimu- nebuvo galima įjungti jokios pavaros, nes buvo “nukritęs” sankabos pedalas
Tai labai dažnas gedimas susijęs su sankabos hidrauliniu cilindriuku, kuris yra sumontuotas pavarų dėžėje
2010m, 2.0l, 110kW, dyzelinas
Pradedami automobilio remonto darbai
Vaizdas iš apatinės variklio dalies
Kur susijungia pavarų dėžė ir apatinė karterio dalis, per šią vietą būna dažnai matomas skysčio nuotekis
Remonto darbai tęsiami
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas
Labai retai tenka matyti, jog pavarų dėžės tepalai būna pakeisti
Dažniausiai jie būna stipriai pakeitę spalvą
Pusašiai numontuoti
Numontuojamos visos trukdančios detalės
Pavarų dėžė atveržta
Sankabos hidraulinis cilindriukas- sugedęs ir jis praleidžia skystį, todėl sankabos sistemoje nėra slėgio
Sankabos būklė
Sankabos diskas ir diskatorius bus keičiami
Montuosime naudotas, bet geros buklės detales
Diskatorius privestas į pirminę padėtį
Sankaba sumontuota ir išcentruota
Smagratis nuvalytas ir nuriebalintas
Pavarų dėžė savo vietoje
Pakeisime šias sandarinimo gumytes
Remonto darbai tęsiami
Pusašiai sumontuoti į vietą
Supilamas pavarų dėžės tepalas
Darbų pabaiga
Automobilio savininkas pageidavo kuo mažesnių išlaidų atsarginių detalių atžvilgiu
Kai pradeda gesti sankabos hidraulinis cilindriukas (praleidžia skystį) sankabos pedalą reikia paspausti kelis kartus, norint įjungti pavarą- tai pirminiai sankabos hidraulinio cilindriuko gedimo požymiai
Kai taip atsitinka- nepamirškite patikrinti stabdžių sistemos, rezervinio bakelio, skysčio lygį- gali būti, jog paprasčiausiai tetrūksta stabdžių skysčio