Automobilis Peugeot 3008 1,6D 82 kw 2011 m. Važiuojant greitkeliu 6 pavara pradėjo jaustis, jog pradeda buksuoti sankaba. Net statesnė kalva jau turi įtaką.

Pradedami remonto darbai.

Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Šalia pavarų dėžės esanti detalė nusimontuoja.

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas.

Pavarų dėžės tepale yra metalo šiukšlių. Ši detalė su magnetuku, kuri surenka metalo šiukšles.

Numontuota pavarų dėžės pagalvė. Kampe yra keletas “paslėptų” varžtų.

Pavarų dėžė numontuota.

Diskatoriaus plokštuma pradėjusi tamsėti mėlyna spalva. Sankabos diskas dirbo ne visa plokštuma.

Smagratis bus VALEO gamintojo.

Sankabos diskas ir diskatorius – taip pat VALEO gamintojo.

Smagratis ir sankaba sumontuoti į vietą. Naujas hidraulinis guolis TRW gamintojo.

Pavarų dėžė savo vietoje. Darbai tęsiami toliau.

Hidraulinė sankaba nuorinta. Bus keičiamas pavarų dėžės tepalas.

Darbai juda į pabaigą.

Darbų pabaiga.

Eksploatuojant automobilį su dvimasiu smagračiu visada patartina užvesti ir užgesinti automobilį nuspaudus sankabos pedalą. Taip pratęsiamas smagračio tarnavimo laikas.