Šiam automobiliui keisime sankabą, nes ji jau pradėjusi buksuoti. Norint pajudėti iš vietos staigiau ar judant į statesnę kalvą- juntamas variklio galios stygius
Variklio apsukų rodyklė kyla į viršų, o automobilis gan vangiai juda į priekį. Pagrindinė to priežastis- susidevėjęs sankabos diskas

Opel Omega, 2.2l, 88 kW, dyzelinas

Vaizdas is apatinės variklio dalies

Pradedami remonto darbai

Išmetimo sistema turi būti numontuota

Nuo pat turbinos, išmetimo sistema- numontuota

Pavarų dėžė atveržta ir numontuota

Diskatoriaus “užraktas”

Sankabos būkle. Sankabos diskas jau galima sakyti- savo “nukeliavo”

Naujas sankabos hidraulinis guolis ir naujas sankabos komplektas- LUK gamintojo

Pavarų dėžė sumontuota į vietą. Per šią vietą yra nuorinama hidraulinė sankabos sistema

Remonto darbai juda į priekį

Pakeisime pavarų dėžės tepalą į naują. Talpa- 1.6l

Darbų pabaiga

Kai sumontuojama nauja sankaba- ją paspausti labai lengva. Patartina nuvažiuoti bent 500km be didesnių sankabos apkrovų. Apkrova- bandymas lenktyniauti, tempti priekabą su kroviniu ir panašiai