Šiam automobiliui keisime sankabą, nes ji jau pradėjusi buksuoti. Norint pajudėti iš vietos staigiau ar judant į statesnę kalvą- juntamas variklio galios stygius
Variklio apsukų rodyklė kyla į viršų, o automobilis gan vangiai juda į priekį. Pagrindinė to priežastis- susidevėjęs sankabos diskas
Opel Omega, 2.2l, 88 kW, dyzelinas
Vaizdas is apatinės variklio dalies
Pradedami remonto darbai
Išmetimo sistema turi būti numontuota
Nuo pat turbinos, išmetimo sistema- numontuota
Pavarų dėžė atveržta ir numontuota
Diskatoriaus “užraktas”
Sankabos būkle. Sankabos diskas jau galima sakyti- savo “nukeliavo”
Naujas sankabos hidraulinis guolis ir naujas sankabos komplektas- LUK gamintojo
Pavarų dėžė sumontuota į vietą. Per šią vietą yra nuorinama hidraulinė sankabos sistema
Remonto darbai juda į priekį
Pakeisime pavarų dėžės tepalą į naują. Talpa- 1.6l
Darbų pabaiga
Kai sumontuojama nauja sankaba- ją paspausti labai lengva. Patartina nuvažiuoti bent 500km be didesnių sankabos apkrovų. Apkrova- bandymas lenktyniauti, tempti priekabą su kroviniu ir panašiai