Opel Astra H Opel Astra H

Automobilis Opel Astra 2006 m. 1,9 CDTI 88 kw. Automobilio savininkas kreipėsi pagalbos į mane dėl probleminės sankabos. Važiuojant greitkelyje ir norint aplenkti kitą automobilį, juntamas sankabos “vedimas”. Apsukų rodyklė kyla, o greitis – ne.

Opel Astra variklis Vaizdas iš apačios

Smagratis su sankaba buvo pakeisti naujais gaminiais, bet užteko nuvažiuoti apie 40000 km ir pasijautė sankabos “vedimas”.

Išmetimo sistema Vaizdas iš apačios

Traversas ir išmetimo sistemos dalys bus numontuotos.

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas Atveržiamos veržlės

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas, atveržiamos veržlės vairo kolonėlėje.

Prilaikoma vairo kolonėlė Atveržiamas stabilizatorius

Stabilizatorių būtina numontuoti.

Numontuotas traversas

Numontuotas traversas.

Pavarų dėžė Darbai juda toliau

Starteris turi tris tvirtinimo vietas.

Numontuota pavarų dėžė Numontuota pavarų dėžė

Numontuota pavarų dėžė

Išvaloma pavarų dėžė Sankabos ir diskatoriaus būklė

Išvaloma nuo ferido šiukšlių vidinė pavarų dėžės dalis.

Diskas nepilnai prisispaudžia Diskas nepilnai prisispaudžia Diskas nepilnai prisispaudžia

Sankabos būklė. Matyti, jog sankabos disko paviršius nepilnai prisispaudžia prie diskatoriaus.

Išvalomas smagratis Naujas išminamasis guolis

Išvalomas smagratis nuo ferido likučių. Naujas sankabos hidraulinis guolis.

Naujas diskas ir diskatorius Naujas diskas ir diskatorius Naujas diskas ir diskatorius Naujas diskas ir diskatorius

Naujas sankabos diskas ir diskatorius LUK gamintojo.

"Privestas" sankabos diskatorius Montuojamos dalys

“Privestas” sankabos diskatorius. Sankaba sumontuota į vietą.

Pavarų dėžė savo vietoje Pavarų dėžė savo vietoje

Pavarų dėžė taip pat savo vietoje.

Priveržiamas stabilizatorius Priveržiamas stabilizatorius

Darbai tęsiami toliau.

Traversas savo vietoje Darbai juda į pabaigą

Traversas, vairo kolonėlė sumontuoti į savo vietas.

Išmetimo sistema sumontuota Naujas pavarų dėžės tepalas

Į pavarų dėžę bus pilamas naujas pavarų dėžės tepalas.

Supilamas tepalas Darbų pabaiga

Darbų pabaiga.

Pačio smagračio keisti nereikėjo. Jo būklė yra tikrai gera. Jei iš pat pradžių būtų montuojama LUK gamintojo sankaba, taip nebūtų nutikę. Sankabos diskas ir diskatorius buvo pačio pigiausio gamintojo. Ko pasekoje po 40000 km teko jį pakeisti nauju.