Automobilis Opel Astra 2006 m. 1,9 CDTI 88 kw. Automobilio savininkas kreipėsi pagalbos į mane dėl probleminės sankabos. Važiuojant greitkelyje ir norint aplenkti kitą automobilį, juntamas sankabos “vedimas”. Apsukų rodyklė kyla, o greitis – ne.
Smagratis su sankaba buvo pakeisti naujais gaminiais, bet užteko nuvažiuoti apie 40000 km ir pasijautė sankabos “vedimas”.
Traversas ir išmetimo sistemos dalys bus numontuotos.
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas, atveržiamos veržlės vairo kolonėlėje.
Stabilizatorių būtina numontuoti.
Numontuotas traversas.
Starteris turi tris tvirtinimo vietas.
Numontuota pavarų dėžė
Išvaloma nuo ferido šiukšlių vidinė pavarų dėžės dalis.
Sankabos būklė. Matyti, jog sankabos disko paviršius nepilnai prisispaudžia prie diskatoriaus.
Išvalomas smagratis nuo ferido likučių. Naujas sankabos hidraulinis guolis.
Naujas sankabos diskas ir diskatorius LUK gamintojo.
“Privestas” sankabos diskatorius. Sankaba sumontuota į vietą.
Pavarų dėžė taip pat savo vietoje.
Darbai tęsiami toliau.
Traversas, vairo kolonėlė sumontuoti į savo vietas.
Į pavarų dėžę bus pilamas naujas pavarų dėžės tepalas.
Darbų pabaiga.
Pačio smagračio keisti nereikėjo. Jo būklė yra tikrai gera. Jei iš pat pradžių būtų montuojama LUK gamintojo sankaba, taip nebūtų nutikę. Sankabos diskas ir diskatorius buvo pačio pigiausio gamintojo. Ko pasekoje po 40000 km teko jį pakeisti nauju.