Gan retas sankabos gedimas. Bandant pajudėti automobiliui iš vietos, juntamas variklio purtymas. Įspūdis, jog yra suplyšusi variklio pagalvė, bet šis variklio virpesys yra tik pajudant iš vietos. Mazda MX-5, 2002 metai, 1.8l, 107kW, gan retas eismo dalyvis.

Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Variklis leidžia tepalus. Teks šį gedimą pašalinti.

Tepalas skverbiasi ir pro priekinę variklio dalį.

Pradedami remonto darbai.

Numontuojamos visos trukdančios detalės.

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas. Jis bus keičiamas į naują.

Numontuota pavarų dėžė. Tepalas patenka į vidinę pavarų dėžės dalį.

Sankabos būklė.

Pakeičiamas riebokšlis.

Naujas sankabos komplektas. Bus keičiamas ir alkūninio veleno riebokšlis.

Numontuota variklio diržo apsauga.

Riebokšlis pakeistas.

Variklio paskirstymo diržas sumontuotas į vietą. Keičiama vožtuvų dangtelio tarpinė.

Variklis pakeliamas į viršų, taip galima numontuoti karterio dangtelį.

Karterio dangtelis numontuotas. Karteryje yra keičiamos 2 tarpinės.

Remonto darbai tęsiami toliau.

Naujas sankabos komplektas ir pavarų dėžė sumontuoti į vietas.

Supilamas naujas pavarų dėžės tepalas. Supilamas toks kiekis, kurį nurodo automobilio gamintojas.

Lūžo išmetimo sistemos smeigės. Jos bus pakeistos naujomis.

Nauja išmetimo kolektoriaus tarpinė.

Darbų pabaiga.

Pakeitus sankabą į naują, anksčiau buvęs variklio virpesys bandant pajudėti iš vietos- jo nebeliko.

Matyti kaip sankabos disko kampas nudėvėtas.