DSC03477 DSC03478

Automobilis Mazda 626 1999m. 2,0l benzinas. Problema buvo ta, jog dirbant varikliui nebuvo galima įjungti nei vienos pavaros ir ši problema atsirado staiga. Jungiant pavarą pasigirsta metalo garsas.

DSC03479 DSC03481

Pradėsime remonto darbus. Pastebėta, jog yra paskeldėjusi oro įsiurbimo gofra. Tokios skylės turi variklio darbui. Variklis gali dirbti nestabiliai, pavėluotai reaguoti į akseleratoriaus paspaudimus.

DSC03482 DSC03483

Darbai juda palengva į priekį.

DSC03484 DSC03485

Pavarų dėžės skystis gan tamsus.

DSC03486 DSC03487

Pavarų dėžė nuimta. Pastebėta, jog yra lūžusi svirtelė. Tai ir yra priežastis kodėl nepavyksta įjungti pavaros.

DSC03493 DSC03494

Pats sankabos diskas truputi pasidėvėjęs. Jis bus pakeistas į geros būklės naudotą detalę.

DSC03495 DSC03496

Keičiamos detalės.

DSC03497 DSC03498

Buvo įsigyta naudota sankabos svirtelė.

DSC03499 DSC03500

Išminamasis sankabos guolis pakeistas į naują NTN gamybos. Sumontuota sankaba.

DSC03501 DSC03502

Pavarų dėžė savo vietoje. Bus supilti nauji pavarų dėžės tepalai.

DSC03503 DSC03504

Artėjame link darbų pabaigos.

DSC03505

Izoliuota gofros suskeldėjusi vieta.

DSC03507

Darbų pabaiga.

Kad lūžtu sankabos svirtelė yra gan retas atvejis Mazda automobiliuose. Per savo darbo praktiką tai yra antras Mazda atvejis. Pirmasis atvejis Xedos 6 99m. 2,0l V6.

DSC03578 DSC03579 DSC03580 DSC03581