Automobilis Mazda 626 1999m. 2,0l benzinas. Problema buvo ta, jog dirbant varikliui nebuvo galima įjungti nei vienos pavaros ir ši problema atsirado staiga. Jungiant pavarą pasigirsta metalo garsas.
Pradėsime remonto darbus. Pastebėta, jog yra paskeldėjusi oro įsiurbimo gofra. Tokios skylės turi variklio darbui. Variklis gali dirbti nestabiliai, pavėluotai reaguoti į akseleratoriaus paspaudimus.
Darbai juda palengva į priekį.
Pavarų dėžės skystis gan tamsus.
Pavarų dėžė nuimta. Pastebėta, jog yra lūžusi svirtelė. Tai ir yra priežastis kodėl nepavyksta įjungti pavaros.
Pats sankabos diskas truputi pasidėvėjęs. Jis bus pakeistas į geros būklės naudotą detalę.
Keičiamos detalės.
Buvo įsigyta naudota sankabos svirtelė.
Išminamasis sankabos guolis pakeistas į naują NTN gamybos. Sumontuota sankaba.
Pavarų dėžė savo vietoje. Bus supilti nauji pavarų dėžės tepalai.
Artėjame link darbų pabaigos.
Izoliuota gofros suskeldėjusi vieta.
Darbų pabaiga.
Kad lūžtu sankabos svirtelė yra gan retas atvejis Mazda automobiliuose. Per savo darbo praktiką tai yra antras Mazda atvejis. Pirmasis atvejis Xedos 6 99m. 2,0l V6.