DSC03731 DSC03734

Automobilis Mazda 6 2002 m. benzinas. Problema ta, jog tapo gan sunku įjungti pirmą arba atbulinę pavarą. Paspaudus sankabą ir jungiant pirmą pavarą, jį strigdavo ir reikėdavo didesnių pastangų ją įjungti dirbant automobilio varikliui.

DSC03735 DSC03736

Galimos tokios problemos priežastys gali būti: praleidžia skystį sankabos cilindriukai arba pavarų svirties lynai, kas būna labai retas atvejis. Būtina patikrini pavarų dėžės tepalus ir jų esamą kiekį. Tepalai pavarų dėžėje keičiami kas 100000 km.

Buvo pastebėta jog lūžęs sankabos cilindro rėmas. Vadinasi spaudžiant sankabos pedalą, rėmas pakrypsta į šalį ir dėl to nepilnai paspaudžiama sankaba.

DSC03737 DSC03738

Patį sankabos rėmą laiko 3 varžtukai. 2 iš salono pusės ir 1 iš variklio pusės. Išėmus akumuliatorių matyti sankabos cilindras.

DSC03739 DSC03740

Ši problema, kai lūžta sankabos cilindro rėmas, pasitaiko pas Mazda 6 benzininį automobilį.

DSC03741 DSC03742

Gal pats rėmo metalas per silpnas arba diskatoriaus plunksnos tapo per kietos. Juk pasitaiko atvejų, jog paspausti sankabos pedalą (hidraulinį) reikia įdėti pastangų.

DSC03743 DSC03744

Rėmas buvo suvirintas ir įdėta 2-3 mm. metalinė juostelė tai vietai sustiprinti.

DSC03745 DSC03747

Metalinė juostelė įdėta tam, kad ateity nelūžtų kitoje vietoje.

DSC03749

Viskas sugrąžinama į savo vietas.

DSC03751 DSC03752

Darbų pabaiga.

Čia taip pat buvo remontuota Mazda 6 lūžusi sankabos cilindro rėmo vieta.