Automobilis Mazda 6 2002 m. benzinas. Problema ta, jog tapo gan sunku įjungti pirmą arba atbulinę pavarą. Paspaudus sankabą ir jungiant pirmą pavarą, jį strigdavo ir reikėdavo didesnių pastangų ją įjungti dirbant automobilio varikliui.
Galimos tokios problemos priežastys gali būti: praleidžia skystį sankabos cilindriukai arba pavarų svirties lynai, kas būna labai retas atvejis. Būtina patikrini pavarų dėžės tepalus ir jų esamą kiekį. Tepalai pavarų dėžėje keičiami kas 100000 km.
Buvo pastebėta jog lūžęs sankabos cilindro rėmas. Vadinasi spaudžiant sankabos pedalą, rėmas pakrypsta į šalį ir dėl to nepilnai paspaudžiama sankaba.
Patį sankabos rėmą laiko 3 varžtukai. 2 iš salono pusės ir 1 iš variklio pusės. Išėmus akumuliatorių matyti sankabos cilindras.
Ši problema, kai lūžta sankabos cilindro rėmas, pasitaiko pas Mazda 6 benzininį automobilį.
Gal pats rėmo metalas per silpnas arba diskatoriaus plunksnos tapo per kietos. Juk pasitaiko atvejų, jog paspausti sankabos pedalą (hidraulinį) reikia įdėti pastangų.
Rėmas buvo suvirintas ir įdėta 2-3 mm. metalinė juostelė tai vietai sustiprinti.
Metalinė juostelė įdėta tam, kad ateity nelūžtų kitoje vietoje.
Viskas sugrąžinama į savo vietas.
Darbų pabaiga.
Čia taip pat buvo remontuota Mazda 6 lūžusi sankabos cilindro rėmo vieta.