Atėjo laikas keisti sankabą- Mazda 6, 2007m, 2.3l, 122kW

Spaudžiant sankabos pedalą, juntamas per didelis jos kietumas ir kai auto eksploatuojamas vasaros metu- juntama, jog sunkiau yra ijungti pirmą ir atbulinę pavaras

Pradedami remonto darbai

Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Traversas bus numontuojamas

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas ir tęsiami remonto darbai

Atveržiama vairo kolonėlė, traversas numontuojamas

Remonto darbai tęsiami toliau

Pavarų dėžės pagalvės numontuotos

Pavarų dėžė numontuota

Numontuota ir sankaba

Sankabos diskatorius pakeitęs spalvą į melsvą

Nuvalomas ir nuriebalinamas smagratis. Naujas sankabos komplektas bus LUK gamintojo

Sankaba sumontuota į vietą. Naujas sankabos išminamasis guolis

Pavarų dėžė sumontuojama į vietą ir remonto darbai tęsiami toliau

Traversas savo vietoje

Supilamas pavarų dėžės tepalas. Jis buvo keistas visai neseniai, todėl manau, kad jo keitimas nėra būtinas.

Automobilio kėbulo būklė- galima drąsiai rašyti teigiamą balą, nes korozijos židinių yra minimaliai

Darbų pabaiga
Automobilis paliko teigiamą įspūdį. Jis buvo gaminamas nuo 2002 iki 2007 metų pabaigos. Šis modelis buvo gaminamas su 4-iais benzininiais varikliais- 1.8, 2.0, 2.3 ir 2.3 MPS, kuris turėjo 191 kW