Atėjo laikas keisti sankabą- Mazda 6, 2007m, 2.3l, 122kW
Spaudžiant sankabos pedalą, juntamas per didelis jos kietumas ir kai auto eksploatuojamas vasaros metu- juntama, jog sunkiau yra ijungti pirmą ir atbulinę pavaras
Pradedami remonto darbai
Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Traversas bus numontuojamas
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas ir tęsiami remonto darbai
Atveržiama vairo kolonėlė, traversas numontuojamas
Remonto darbai tęsiami toliau
Pavarų dėžės pagalvės numontuotos
Pavarų dėžė numontuota
Numontuota ir sankaba
Sankabos diskatorius pakeitęs spalvą į melsvą
Nuvalomas ir nuriebalinamas smagratis. Naujas sankabos komplektas bus LUK gamintojo
Sankaba sumontuota į vietą. Naujas sankabos išminamasis guolis
Pavarų dėžė sumontuojama į vietą ir remonto darbai tęsiami toliau
Traversas savo vietoje
Supilamas pavarų dėžės tepalas. Jis buvo keistas visai neseniai, todėl manau, kad jo keitimas nėra būtinas.
Automobilio kėbulo būklė- galima drąsiai rašyti teigiamą balą, nes korozijos židinių yra minimaliai
Darbų pabaiga
Automobilis paliko teigiamą įspūdį. Jis buvo gaminamas nuo 2002 iki 2007 metų pabaigos. Šis modelis buvo gaminamas su 4-iais benzininiais varikliais- 1.8, 2.0, 2.3 ir 2.3 MPS, kuris turėjo 191 kW