Mazda 323F Mazda 323F

Automobilis Mazda 323F 1991 m. 1,6 l. 65 kw. Pagrindinė šio automobilio problema – sankaba. Pajudant iš  vietos staigiau ar važiuojant į statesnę įkalnę juntamas sankabos “vedimas”. Dar bus pakeistas ir alkūninio veleno riebokšlis.

Mazda 323F variklis Mazda 323F variklis

1,6 l 65 kw variklis nėra labai didelis, tad vietos darbams yra užtektinai. Pradedami remonto darbai.

Mazda 323F variklis Vaizdas iš apačios

Matyti kur susijungia variklis ir pavarų dėžė – yra nedideli tepalo lašai. Dažniausia to priežastis – susidėvėjęs alkūninio veleno riebokšlis.

Išleidžiamas tepalas Išmontuojami pusašiai Išmontuojami pusašiai

Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas, išmontuojami pusašiai.

Atveržiama pavarų dėžė Atveržiama pavarų dėžė

Atveržta pavarų dėžė.

Numontuota pavarų dėžė Numontuota pavarų dėžė

Numontuota pavarų dėžė. Jos viduje matyti tepalo dėmės. Tepalas bus išvalytas.

Diskatorius Sankaba Sankaba Sankaba

Sankabos būklė. Ant diskatoriaus kairiajame plokštumos kampe yra nedidelis 2-3 mm kantukas. Tokio kantuko neturėtų būti.

Numontuotas smagratis Numontuotas smagratis

Numontuotas smagratis. Matyti jog tepalą praleidžia alkūninio veleno riebokšlis.

Riebokšlis Riebokšlis

Numontuotas riebokšlis.

Naujas riebokšlis Nauja sankaba

Riebokšlis sumontuotas į vietą. Nauja sankaba NKK gamintojo.

Sumontuotas smagratis Sumontuotas smagratis

Sumontuotas ir nuriebalintas smagratis, Sumontuota nauja sankaba.

Pavarų dėžė Pavarų dėžė

Pavarų dėžė sugrąžinta į vietą.

Pilamas tepalas Mazda variklis

Kai pusašiai sumontuoti į vietas, supilamas pavarų dėžės tepalas. Tepalo keisti nereikėjo, tepalas į pavarų dėžę šiai Mazda 323F (BG) pilamas per greičio lyno reduktoriaus vietą.

Mazda 323F Mazda 323F

Darbų pabaiga.

Keičiant sankabą pravartu atkreipti dėmesį į alkūninio veleno riebokšlio būklę. Jei jis yra pradėjęs leisti tepalą, jį rekomenduotina pakeisti, nes didelė remonto darbų dalis jau yra padaryta.