Automobilis Mazda 323F 1991 m. 1,6 l. 65 kw. Pagrindinė šio automobilio problema – sankaba. Pajudant iš vietos staigiau ar važiuojant į statesnę įkalnę juntamas sankabos “vedimas”. Dar bus pakeistas ir alkūninio veleno riebokšlis.
1,6 l 65 kw variklis nėra labai didelis, tad vietos darbams yra užtektinai. Pradedami remonto darbai.
Matyti kur susijungia variklis ir pavarų dėžė – yra nedideli tepalo lašai. Dažniausia to priežastis – susidėvėjęs alkūninio veleno riebokšlis.
Išleidžiamas pavarų dėžės tepalas, išmontuojami pusašiai.
Atveržta pavarų dėžė.
Numontuota pavarų dėžė. Jos viduje matyti tepalo dėmės. Tepalas bus išvalytas.
Sankabos būklė. Ant diskatoriaus kairiajame plokštumos kampe yra nedidelis 2-3 mm kantukas. Tokio kantuko neturėtų būti.
Numontuotas smagratis. Matyti jog tepalą praleidžia alkūninio veleno riebokšlis.
Numontuotas riebokšlis.
Riebokšlis sumontuotas į vietą. Nauja sankaba NKK gamintojo.
Sumontuotas ir nuriebalintas smagratis, Sumontuota nauja sankaba.
Pavarų dėžė sugrąžinta į vietą.
Kai pusašiai sumontuoti į vietas, supilamas pavarų dėžės tepalas. Tepalo keisti nereikėjo, tepalas į pavarų dėžę šiai Mazda 323F (BG) pilamas per greičio lyno reduktoriaus vietą.
Darbų pabaiga.
Keičiant sankabą pravartu atkreipti dėmesį į alkūninio veleno riebokšlio būklę. Jei jis yra pradėjęs leisti tepalą, jį rekomenduotina pakeisti, nes didelė remonto darbų dalis jau yra padaryta.