Šis Mazda 3 automobilis – 1.6 l 2004 dyzelis. Rida apie 280000 km. Automobiliui teks keisti smagratį, nes varikliui dirbant laisva eiga girdisi pašaliniai garsai iš pavarų dėžės. Paspaudus sankabos pedalą, garsas susilpnėja.
Pradedami remonto darbai. Oro filtrą būtina pasikeisti. Vietos darbams užtektinai.
Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Traverso liesti nereikės. Mazda 3 ir Mazda 5 pakaba identiška. Išleidžiamas skystis iš pavarų dėžės. Pavarų dėžės skysčio būklė kelia įtarimų.
Pusašiai nuimti, darbai tęsiami toliau.
Pavarų dėžė nuimta. Joje gausybė šiukšlių. Tos šiukšlės – tai sankabos disko ferido dulkių ir aušinimo skysčio mišinys, nes aušinimo skystis ilgą laiką lašėjo ant pavarų dėžės.
Bus nuimtas smagratis.
Sankabos disko ir diskatoriaus būklė.
Per šią vietą skverbėsi aušinimo skystis.
Bus pašalintos šiukšlės iš pavarų dėžės.
Senos detalės bus keičiamos į naudotas, bet geros būklės, detales. O sankabos guolis bus keičiamas nauju.
Pavarų dėžė išvalyta, smagratis ir sankaba savo vietoje.
Pavarų dėžė įstatyta į savo vietą. Darbai tęsiami toliau.
Visada rekomenduoju pasikeisti pavarų dėžės tepalą. Pats tepalas gali kainuoti nuo 15 iki 40 lt už litrą.
Pažeista laido izoliacija. Ji bus izoliuota.
Darbų pabaiga.
Pačio dvimasio smagračio tarnavimo laikas yra grubiai apie 250000 km. Bet daug kas priklauso ir nuo pačio vairuotojo. Ar tempiama priekaba, ar gesinamas variklis paspaudus sankabos pedalą. Naujas smagratis su sankabos komplektu kainuoja apie 2000 lt, o dėvėtas buvo įsigytas už 600 lt.