DSC02721 DSC02723

Šis Mazda 3 automobilis – 1.6 l 2004 dyzelis. Rida apie 280000 km. Automobiliui teks keisti smagratį, nes varikliui dirbant laisva eiga girdisi pašaliniai garsai iš pavarų dėžės. Paspaudus sankabos pedalą, garsas susilpnėja.

DSC02724 DSC02725

Pradedami remonto darbai. Oro filtrą būtina pasikeisti. Vietos darbams užtektinai.

DSC02727 DSC02726

Vaizdas iš apatinės variklio dalies. Traverso liesti nereikės. Mazda 3 ir Mazda 5 pakaba identiška. Išleidžiamas skystis iš pavarų dėžės. Pavarų dėžės skysčio būklė kelia įtarimų.

DSC02728 DSC02730

Pusašiai nuimti, darbai tęsiami toliau.

DSC02731 DSC02732

Pavarų dėžė nuimta. Joje gausybė šiukšlių. Tos šiukšlės – tai sankabos disko ferido dulkių ir aušinimo skysčio mišinys, nes aušinimo skystis ilgą laiką lašėjo ant pavarų dėžės.

DSC02734 DSC02733

Bus nuimtas smagratis.

DSC02737 DSC02736

Sankabos disko ir diskatoriaus būklė.

DSC02739

Per šią vietą skverbėsi aušinimo skystis.

DSC02740 DSC02741

Bus pašalintos šiukšlės iš pavarų dėžės.

DSC02743 DSC02742

Senos detalės bus keičiamos į naudotas, bet geros būklės, detales. O sankabos guolis bus keičiamas nauju.

DSC02744 DSC02745

Pavarų dėžė išvalyta, smagratis ir sankaba savo vietoje.

DSC02746 DSC02747

Pavarų dėžė įstatyta į savo vietą. Darbai tęsiami toliau.

DSC02749 DSC02748

Visada rekomenduoju pasikeisti pavarų dėžės tepalą. Pats tepalas gali kainuoti nuo 15 iki 40 lt už litrą.

DSC02750 DSC02751

Pažeista laido izoliacija. Ji bus izoliuota.

Darbų pabaiga.

Pačio dvimasio smagračio tarnavimo laikas yra grubiai apie 250000 km. Bet daug kas priklauso ir nuo pačio vairuotojo. Ar tempiama priekaba, ar gesinamas variklis paspaudus sankabos pedalą. Naujas smagratis su sankabos komplektu kainuoja apie 2000 lt, o dėvėtas buvo įsigytas už 600 lt.